OsloMor Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Ja, et ganske kjedelig spørsmål egentlig, men skal nå en gang vaske de. Det er snakk om Duplo, og kan jeg vaske bilene og mennene også? (Store-snuppa har nemlig hatt alle oppe i vasken og vasket de med kaldt vann, håndsåpe og neglebørsten..) Blir selvsagt veldig glad og takknemlig hvis noen orker å svare:-)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jeg vasket duploklossene i vaskemaskinen etter at datteren min hadde kastet dem i akvariet! (stakkars fisk) La dem i en vaskepose og kjørte den på 30-40 grader.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Husker min mor la dem i et putetrekk og sydde sammen. Vasket dem i vaskemaskinen. Kanskje du kan legge dem i en stor vaskepose? Sånn en som vi vasker BH-er i...
Gjest irismor Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Legg dem i varmt zalo-vann, la de ligge der en stund før du legger dem til tørk på et håndkle.
SnupsaTupsa Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 jeg legger duplo'n i vaskepose og vasker de i vaskemaskinen sett noen andre bruker oppvaskmaskinen
OsloMor Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2007 Tusen takk for svar alle sammen:-) Tror jeg går for vaskepose og vaskemaskin, men dropper de store bilene. Ha en fortsatt god dag:-0!
Sjefsmegga Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Varmt salovann i vasken...legoen i et stort dørslag...litt børsting her og der hvis det har vært nødvendig...men stort sett så trengs ikke det...skylle i dørslaget og så helt dem utover til tørk på et håndkle.. Jeg innbiler meg at lego i vaskemaskinen kansje kan slite litt mye både på maskin og legoen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå