Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Gleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeder meg! :) Reisefeber'n begynner å komme snikende nå kjenner jeg
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Mhm... og DER jeg fikk mensen hehe... Så jeg er ikke preggis og Ladycompen funker som den skal For dem som hjalp meg å prøve å finne ut hvorfor Ladycompen tulla seg for en stund tilbake
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Heldiggris =) Har vært der to ganger, og det er veldig fint der! God tur!
Helnøtt med spire:) Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Stememr husker det;) Jeg har bytta litt nick hehe, ville ikke ha *mamma* nygift Så bra da:) Orh, det hørtes fantastisk ut!!! *litt misunnelig bare hehe* Kos dere masse masse da!!!=)
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Kos dere masse, kjempe by. Håper dere kan litt om byen, masse gamle bygninger ol, hvis ikke kjøp en håndbok på Gardermoen. GOOOOD TUR.
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Kan ingenting om byen hehe.... Men har sett litt bilder på nettet, masse fine byginger da! :-O Regner med dem har slik håndbok på Flesland også hehe.... Jeg har ikke begynt å pakke enda Shit... hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå