Gå til innhold

Tar med yatzy, hva med dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta med yatzy (det eneste jeg har kommet på så langt) for å fokusere på noe annet enn smertene under åpningstida. Noen med andre gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva med et kryssord hefte?

hvis du ikke er en så erfaren kryssord-løser, er allers lette et morsomt blad! :)

Skrevet

oi ser ikke helt for meg at jeg sitter der å spiller.. hehe.. sist var riene så harde og kom så ofte at det var ikke tid til noe terningspill...

(ser for meg: "sett det på hus da for faen... eller 3 like da..#&)(/&%¤ )

Hehe.

Skrevet

Skjønner ikke at det er mulig å drive på med noe annet enn å konsentrere seg om pustinga.... men kanskje med epidural :-) Kanskje jeg skal putte Sudoko-bok i baggen...

Skrevet

kortstokk og pda til sambo.. :)

har et knallgøy spill på pda,og så har han lært meg en kabal som er ganske grei.

Vet jo aldri hvor lang tid ting tar.

Skrevet

Nintendo DS og en bok... både til meg og sambo..

men muuulig jeg er optimistisk nå ;)

Skrevet

Vet jo ikke om jeg klarer å konsentrere meg om noe annet enn fødselen men tenkte å ha med litt "tankeløst" tidsfordriv i tilfelle. Sodoku og kryssord blir nok for avansert under smertene men ludo kanskje.. Kom forresten ikke inn på Bim i hele går og fikk ikke lest noen av svarene da.

Skrevet

Ja, ja...for min del lar jeg nok terningene ligge hjemme.

Ser for meg at de hadde flydd gjennom rommet både to og tre ganger*ler*

Neida... Jeg har vært gjennom dette en gang tidligere, og selv om det tok et døgn før babyen kom etter at vi var kommet på sykehuset, så hadde det ikke vært mulig for meg å spille noe som helst....

En bør slappe av mest mulig mellom riene, og de er ubeskrivelig slitsomme....

Skrevet

Vis det blir det samme som sist så kan jeg bare glemme å ta med meg noe. Hadde så store smerter i ryggen at jeg nesten ikke klarte å komunisere i det hele tatt....

Skrevet

Selv om jeg egentlig hadde hatt tid til både yatzy og kryssord så var det så spennende alt som skjedde og jeg tenkte ikke på annet enn hva som var i ferd med å skje og vi gledet oss og snakket masse før smertene tok overhånd.

Fødselen tok 27 timer, med en periode på ca 4 timer hvor riene virket som at de dabbet av, da sov jeg litt, men da jeg våknet igjen var det i full gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...