Gå til innhold

duracellgirl.......

bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare syte litt.. jeg tror seriøst det klikker for meg om jeg ikke føder snart. det ble vondt nok i går/natt.. hadde rier. men ble ikke skikkelig regelmessig. var ca 10-15 min mellom. og ca kl 03.30 sluttet det helt. da var jeg så trøtt at jeg sovnet før jeg rakk å begynne å løpe i trapper osv.. begynner å miste håpet om at jeg skal få føde i det hele tatt. blir jo bare lurt her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff... jeg har hatt masse vondt i natt,men ingen rier..bare veldig vondt i magen liksom.

Jeg har bestemt meg for å gå over termindatoen så tålmodigheten min er litt lengre.. hehe.

Skrevet

ja kanskje jeg også skal bestemme meg for gå over. men det er ikke lett, nå er barnerommet nesten ferdig. vi satt opp sengen i går. da ble jeg jo enda mer utålmodig.

Skrevet

hehe alt til tigergutten har vært ferdig her i 2 mnd.. hihi:)

Men jeg husker da jeg ventet førstemann.. jeg vr veeeeeldig utålmodig.. men la meg gi det et råd vennen.

Dra ut på en bedre middag,kino,bowling eller noe annet gøy med gubben din... tro meg.. du kommer til å savne muligheten til å bare gjøre noe sånnt spontant.. menman tenker ikke over det før man har fått barn.. hehe.. jeg har vært flink dennegangen, vært ute på ting og tang så mye som mulig.. jeg vet at når tigergutten kommer så vil jeg være mye mer låst.. spesiellt ettersom vi da har 2 barn.. mye styr for barnevakt da..

Skrevet

ja vi hadde en herlig helaften sammen med et vennepar for 2 uker siden. først på bowling, så ut og spise biff på big horn. og så dro vi hjem til oss etterpå. gubben fikk ta seg en øl og greier. herlig kveld. men har ikke hatt energi til noe etter det. men 3 aug skal det komme en film på kino som vi vil se. har avtalt å gå og se den om jeg ikke har født da. vi har kost oss mye hjemme da. med film, god mat osv...

Skrevet

den filmen skal vi også se.. hehe:)

Men så skal jo jeg føde neste fredag/lørdag så vi får se da.. hoho.

Skrevet

he he... ja det var jo det. jeg tenkte å føde på mandag jeg da. er fullmåne. men vi får se. tror ikke fullmånen er grei med meg denne gangen.

Skrevet

åh.. nå begynte det å murre i magen og ryggen igjen. må si jeg misunner snøjente som fødte i går. hun har ikke hatt noen tegn på at fødselen nærmer seg. dagen før hadde hun noen tak, og fødte så på termindato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...