Gå til innhold

Ååh arg... for en dag.....!!!! (kjempesyting!! sorry)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo fikk tlf fra en kompis kl 07 i dag, en som hadde vært på fest...

Der var jo jeg våken, å akkurat som om jeg sover noe godt for tia. Våken x antall ganger hver natt.

Å de skravla i lenge i tlf, lå bare å venta på at mini skulle våkne av det.

Så etter en stund banker det på døra.....gjett hvem som stod der...

En utfesta og røyksugen kompis, samme som ringte for 5 min siden. Skulle låne røyk!!!!! Jeg stod opp, sa at røyken lå i bilen, forsyn deg selv osv...

Da våkna jo seff lille på 17 mnd, 07.30. Tidlig til å være henne, kunne sovet til både 9 og 9.30.

Men neida, hun skulle opp!!!

Så vi stod opp, spiste frokost.

Å gjett hvem som ligger på sofaen å snorker nå...??????????

Jo, sambo!

Har så lyst å eksplo-faen-steikeme-dere!!!

Er jo kanskje litt mere sliten enn han jeg som er høygravid...?

Hensyn? Hva er det?

Noen ganger er mannfolk utrolig egoistiske, hvertfall mange av dem!

Virker IKKE som han tror på alvor at jeg er dødssliten.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååååååååå egoistiske

MANNFOLK!!

Skrevet

snakker om egoistiske mannfolk ja,min stakk av med ei anna dame 3 mnd før fødsel,så jeg er nå alene med snart fem barn. søvn hva er det?? :)

Skrevet

Neste gang sparker du ham ut av senga...

Og dersom han har pledd på seg på sofan, hadde jeg røska det av, samt stjålet puta OG fått minsten til å tilfeldigvis søle med litt vann på ham.

Minsten min har i oppgave å få opp bl.a storebror på morgenen. Da sier jeg til henne "Gå å plag broren din. Det er jobben din det, jenta mi!" så løper hun lykkelig opp på rommet hans og leker trampoline på senga hans. he he he

Skrevet

Å fytti! DA hadde det klikket for meg! Går an å ta litt hensyn. Hiv en bøtte vann over han og legg deg til å sove i stede....

Skrevet

Hva? Går det an? Kan for alt i verden ikke skjønne hva som feiler sånne mannfolk som stikker av fra familien sin på den måten! Snart fen barn sammen og så stikker han - nei fy søren for en dritt! Trøsteklem til deg!

Skrevet

Takk for svar! Dere får meg til å le i all elendigheten...:)

Men si meg....finns det ordentlige mannfolk her i verden...?

Har nesten mista litt troen her jeg....

Vi sliter for tiden, å jeg er så i tvil på alt...

Tenker på barna osv....

Blir så sliten av dette jeg.

Har vært gjennom runder med dårlige tider før, men det virker som det alltid faller tilbake i det samme sporet...

Kan det noen gang bli bedre..??

Skrevet

Aaaaaargh!!!

Sitter her og er ikke så innmari fornøyd med min samboer heller akkurat nå.......

Han har absolutt IKKE godt av å ha mor si på besøk! Hu går rundt og gjør masse her i huset, mens han setter seg ned i sofaen og ikke gjør en dritt!!! Ba han om å dra på butikken (2 min unna) for å kjøpe ost, for vi skal ha pizza, han sa det høyt og tydelig, "det gidder faaen ikke jeg"!! Da satt han seg ned og leste fortsatt i avisa si! Det endte jo med at jeg holder kjeft til slutt og drar til den jævla butikken.... Gidder ikke kjefte mer enn hva jeg har gjort idag!..... QAAAAAAAAAAAAArgh!!!!!

Skrevet

Uff, det er ikke noe morro når man føler man sliter litt.

Synes mannen min var en pest og en plage da jeg gikk gravid forrige gang. Da var klar for å hive ut hele gubben. Jeg var så frustrert. Vi prøvde ut familieterapi, men føler egentlig ikke vi fikk så mye ut av det.

Men sånn etterhvert har det gått seg til, og nå har vi det veldig bra. Tror livssituasjon kan ha mye å si. Nå har vi det veldig trygt økonomisk, og ikke noen store bekymringer. Tror det har hatt mye å gjøre for forholdet vårt. Og det at man bestemmer seg for at man skal klare det. Vi har tatt ett valg om å være gift, og da har vi vært nødt til å jobbe med det. Vi har hele tiden visst at vi er ment for hverandre. Vi har på en måte sett etter tegnene på at det er vi to som hører sammen hele tiden, og ikke gitt slipp på det. Og så har vi kanskje blitt rundere i kantene, begge to.

Det er bare å holde ut, og ikke gi opp!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Kommuniserer dere da?

Var det slik at han sa at han skulle legge seg på sofaen, så fikk du vær så god passe på lille? Eller bare sovna han?

Skrevet

Ja det er noe med det å jobbe med saken.

Tenker det om oss at, at vi hører sammen. Å har det supert når ting er bra, passer sammen liksom.

Og så er det vel sånn at alle har sitt og alle har dårlige perioder....

Bare så tungt når det står på...bedre i dag da...:|

Han la seg ned og sovna, sa ingeting...greit at man bare kan sovne av, men han har det litt for vane da..å det irriterer meg...

Skrevet

De tanke løse egoistiske mannfolka, huff hva skal man gjøre med de??

Min stikker nå for å kjøre bensinbil, å han er borte hele uka på jobb å har nesten ingenting å gjøre med vår elste. Han kan ikke ta han med for han blir bare å gå i veien....

Skrevet

Ja, det er sannelig forskjell på kvinner og menn....

Kan ikke leve med dem....kan "ikke" leve uten dem...

Mars og Venus osv...

Godt vi har hverandreog bim:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...