petronella_78_med spire =) Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 ...når man oppdager EL-slimet, hvilket jeg gjorde først i går kveld.. (Til tross for negativ EL-test samme ettermiddag)... Er det da for sent å bli gravid denne syklusen?? .. Syns jeg har lest så mange steder at når først EL-slimet kommer, er allerede EL over ?? Noen som vet?? ....skal også sies at jeg hadde et "temperaturhopp" på målingen i går tidlig fra ca. 36,3 / 36,4 (dagene før) til 36.65...så jeg er ganske sikker på at det faktisk er EL-slim jeg har oppdaget...både i går kveld og i dag tidlig...
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 El slim kommer vanligvis før el, og det er ofte siste dag med el-slim som er den dagen du har eggløsning. Men siden du fikk hopp på tempen, vil jeg tro at du hadde eggløsning i forgårs (dagen før "hoppet"). Jeg har også hatt el-slim noen dager etter at Fertilityfriend fant eggløsning på meg. Hvis jeg var deg ville jeg likevel satset på at det ikke er for sent (i tilfelle hoppet har skyltes noe annet)!
Cillia Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har lest at EL kommer siste dag med EL slim. Hadde EL slim denne måneden, men samtidig en negativ EL test. Ikke lett å forstå seg på, men satser på at El fant sted senere på dagen eller dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå