Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Vi skal på en liten ferie. Reiser i dag. Gutten min får kun 3 flaskemåltider i døgnet (resten ordentlig mat).. Han er nå 5 mnd. Holder det nå å bare vaske flaskene i zalo og skylle dem i kokende vann? Tenkte og koke flaskesmokkene da selvfølgelig.. Men er mye styr med flaskekoking.. Hehe å jeg trenger bare svar på det jeg spør om..
*Zena* Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Jeg skyller flaskene i kaldt vann og tar i litt zalo med vann med en gang etter bruk. Vasker dem senere i zalo og skyller i kokende vann. Legger flaskesmokkene noen minutter i det kokende vannet.
Mammasin Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg vasker flaskene og smokkene med egen børste og skyller i kokende vann. Koker de ikke lengre.(6mnd)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 jeg koker dem enda, men jeg gjør det fordi jeg synes det er mye enklere å hive alle flaskene oppi en gryte enn å vaske en og en for hånd!!:-( hun er 9mnd.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Jeg putter alt i oppvaskmaskinen...fungerer fint det og! Kokte smokker osv i vann den første tiden...men det gjør jeg ikke lenger. Oppvaskmaskin er en genial ting.
Batpia Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Jeg bruker kun oppvaskmaskin jeg også (7 mnd), men min vaskemaskin vasker på 65 grader...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå