SuperGlad Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 ble lagt inn med riehemmende som jeg får intravinøst, siden jeg hadde regelmesige kynnere i går kveld+ at de tydeligvis var såpass effektive , mellom 50 og 64 i styrke, at det begynte å modne seg. fikk også lungemodningssprøyte i skinka ifall de ikk klarte å stoppe de. men nå har jeg våknet, hatt bare et par kynnere i natt, å skal undersøkes snart. blir nok lagt på observasjon, hvor lenge vet jeg ikke.
Tbgjente_Det ble ei lita tulle Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Uff da...føler med deg. Vet hvordan du må ha det nå, var selv innlagt første gang med premature rier i uke 27...fikk lungemodninsprøyte 2 ganger + vit-k sprøyte og drypp i par døgn for å stoppe riene. Lå på sykehuset i 5 dager. Dette var 4 juni...ble lagt inn igjen 30 juni med premature rier...stoppet dem da også og fikk med meg tab. hjem som jeg skulle ta når/om livmoren fikk mye sammentrekninger, for å roe ned livmoren. Jeg er idag 34+6 uker og alt ser bra ut enda, lille mini er fortsatt der inne. Men vet også at om jeg hadde født før så hadde det nok gått bra. Krysser fingrene for deg og lille spiren din...håper h*n holder seg inni der litt til....dette går nok bra ;o) Masse klemmer fra meg!!
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 I mitt forrige svangerskap ble jeg lagt inn i uke 26 pga. premature rier. Klarte å stoppe de da, men ble innlagt igjen i uke 31+5 og da klarte de ikke å stoppe riene. Når jeg kom til sykehuset da så hadde jeg flat livmorhals. Ønsker deg MASSE lykke til og skal krysse alt jeg har for at du går mye lenger. Skal tenke masse på deg og hold meg oppdatert da. Det skal nok gå bar skal du se.=) Stor klem fra
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Det går nok bra. Et barn født i uke 32 er modent nok til å greie det å bli født. Men selvsagt er det beste hvis babyen din blir der noen uker til
boble <3 Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Huff stakkars deg, ikke morro å ligge på obs. Men er jo trygdt og godt å få god oppfølging og bli passet på... Lykke til, håper lille prinsen din holder seg imagen din ei stund til! God klem
line_n & sara Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 lykke til!! det går sikkert bra, jentene på bim krysser fingrene for deg!
*RutIetutt* Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Uffda - skummelt så tidlig. Får krysse alt jeg har for at det roer seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå