Gjest Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Fra idag hører jeg offisielt til 2. Tri.... Yeah!! Det er en skikkelig milepæl og et skritt i riktig retning... Etter flere sa og ma det siste året er dette en helt fantastisk følelse..
Labambie Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Hei! Vært her noen dager nå jeg. Men føler meg fortsatt hjemme på 1.trimester. Føler jeg faller mellom to stoler! Kanskje vi skal henge oss sammen!? Her inne snakkes det om ultralyd og kjønn... Og masse greier jeg ikke aner noe om enda..
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Velkommen! Kom hit på onsdag, så er kun noen dager foran deg )
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Tusen takk for hilsningene jenter! Ja det er ikke mange dagene mellom oss Bris.. Jeg har egentlig smugtittet lenge inne på 2. trimester så jeg føler meg ganske hjemme her allerede.. thihi... jukser litt da.. Har du fått fødeplass enda?
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Labambie: hehe.. jeg har smugtittet her inne litt jeg, så jeg begynner å føle meg hjemme her allerede jeg. Det er nok myyye nytt, men vi kommer nok inn i det etterhvert vet du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå