Gå til innhold

ang leie av leilighet og samlivsbrudd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo går fra hverandre og leier nå en ganske ok leilighet. Liker veldig godt de vi leier av og de tror jeg liker oss også....

Jeg har egentlig sagt at jeg ikke ønsker og bo her og sambo skal finne seg noe annet...men så tenkte jeg på at grunnen til at jeg ikke ønsker og bo her er for de at det er for mange minner med oss likosm...men leilgheten er møbeler....

Hvis jeg kunne skaffet meg egenemøbler ville leiligheten blitt en helt annen...Er det frekt og spørre om de kan ta ut møblene hvis de ønsker at jeg og barna skal bli boende ( noe jeg tror de gjrø for de elsker barna)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo ann å spørre. Det spørs om de har noe sted å stache møblene og om de er villige til å ta på seg jobben med å flytte de.

Personling, hvis jeg hadde vært utleier og ikke hadde noe sted å gjøre av møblene, så hadde jeg sagt at leiligheten leies ut møblert, og at du kan selv flytte og lagre de.

Skrevet

foreldrene mine leide møblert ut denne gang, det var fordi min bror hadde bodd der nede og de orket ikke drasse alle møblene ut og betale masse for å kaste dem...eller stresse med å selge dem i såfall!!!

men for all del...det er lovt å spør!

minner vil du jo alltid ha av eksen din, det er bare til å kikke på babyen dere har laget!!

Skrevet

Er minnene så sterke da. Dere har jo ikke kjøpt møblene selv. Jeg har selv vært gjennom et samlivsbrudd - jeg beholdt møblene, men kvittet meg mer med småtingene. Byttet ut duker, puter, dyner, bilder.

Du kan jo alltids ommøblere også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...