Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 Jeg syns det virker som om det ALLTID er jeg som spør etter sex her i huset, så bestemte meg for å ha et lite eksperiment. jeg skulle la vær å foreslå sex, og se hvor lang tid det tok før han foreslår noe. Nå har det gått 14 dager uten noe form for sex, før når jeg foreslo sex hadde vi sex omtrent hver dag... blir egentlig litt skuffet jeg, men skjønner jo at jeg lager mitt eget problem. men noe er absolutt galt da. han har ikke snakket om sex engang de 14 dagene...
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Godt å høre at det ikke er bare meg som har det sånn. Slik er det hos oss hele tiden, hvis ikke vi prøver å bli gravide da...... Er skikkelig tærende............ Min vil ikke snakke om det heller men forsikrer meg om at jeg er pen ved alle mulige andre anledninger, så tror han rett og slett bare har litt dårlig libido. Kommer nok til å foreslå de lille blå på et visst stadie.......
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 HI her... snakket med sambo om dette i går, og han sa grunnen var at jeg var gravid... han kjente babyen så godt når han lå oppå meg og var redd for å skade henne... jeg har prøvd å fortelle at han ikke kan skade babyen men det hjelper visst ikke så mye... jaja, bare 6 uker igjen til termin nå...
MissiCippi Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 Men d gjør bare vondt nå!!:-( Føles som om alle leddbånd gir etter når jeg står på alle 4... Er fryktelig irriterende å kun bruke sex som et middel for å få igang en fødsel!!..
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 hva med å ligge i skje.. det er jo bakfra, men føler selv at det ikke blir like "intenst" -m-
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 Noe som også funker utrolig bra er at han sitter på knærne i sengen, du ligger på rygg med beina på hver sin side av han å han på en måte løfter deg litt oppå fanget hans mens du ligger å fører penis inn på den måten.. Hvis du skjønner hva jeg mener:) Da ligger du på rygg, med rompa litt hellet oppover, mens han gjør jobben uten at magen er i veien. Da kan du også lett onanere samtidig.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Jo, du den der virker bra den.....men ikke lett å løfte en flodhest som er tung både forann og bak....:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå