Gå til innhold

Er jeg ond nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det virker som om det ALLTID er jeg som spør etter sex her i huset, så bestemte meg for å ha et lite eksperiment. jeg skulle la vær å foreslå sex, og se hvor lang tid det tok før han foreslår noe. Nå har det gått 14 dager uten noe form for sex, før når jeg foreslo sex hadde vi sex omtrent hver dag... blir egentlig litt skuffet jeg, men skjønner jo at jeg lager mitt eget problem. men noe er absolutt galt da. han har ikke snakket om sex engang de 14 dagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du han ikke om hvorfor han aldri bringer det på banen da? Kan hende du får et ærlig svar.

Skrevet

Om du er ond?

Det får du spørre han fyren du er ilag med..Hallo???

Skrevet

Nei , du er ikke ond for det vel...

Noen mannfolk er bare ikke så interressert i sex.

Eller jeg mener , de liker det , men har ikke så stort behov for det like ofte som andre uberkåte mannfolk som ikke tenker på noe annet...

Skrevet

Jeg og min mann har vært på 3 ukers ferie sammen nå i juli....vi hadde sex 3 ganger om dagen hver dag. Det var så utrolig deilig og befriende. Men nå er vi kommet hjem og oppdaget at jeg er gravid... Har vært hjemme en stund nå, og null sex. Er det fordi jeg er gravid??? Kan hende mannfolka ikke synes det er noe særlig når de tenker på at det er en liten inni der en plass....

Skrevet

hei..

det er vel ofte slik en føler seg ubehagelig i forhold til kroppen sin når en blir bravid..mennene er kansje litt redde for å ha sex...men dette med at en tar intiativ er et spørsmål en kan stille seg ja..

ofte er det ene partneren som tar steget men det skulle ikke være slik...

er man sammen skal en yte et godt sexliv i lag!!men da er det viktig å prate om dette og ikke bare tenke på det..

jeg tenker ofte slik jeg og men en må prate om det og se hva en kan få til:-)

lykke til jenta:-)

Skrevet

Min mann sier rett ut at han ikke tenner på "kulemage". Det er rart med det at det er en unge der. Og det har ikke noe med vekta å gjøre...sier han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...