mammamammamammamor Skrevet 28. juli 2007 #1 Skrevet 28. juli 2007 føler meg feit blubette og støgg. og er bare i uke 14 hjelp
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 28. juli 2007 #2 Skrevet 28. juli 2007 Huff, nei det er ikke noe gøy å føle slik... Husker at jeg også hadde noen slike dager da jeg var gravid spesielt i begynnelsen. Snart kommer magen mere fram, og da føler du deg gravid, ikke feit;o) Klem:o)
Monajenten Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Signerer Veronica!! Hadde også en sånn periode, i begge svangerskapene. Det er liksom den tiden hvor de vanlige buksene begynner å bli fryktelig knappe mens gravidbuksene faller av. Da føler man seg bare feit, oppblåst og blubbete...men med en gang man blir synlig gravid og ikke bare sånn "oi-det-ser-ut-som-om-du-har-lagt-på-deg-litt", blir det straks bedre!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 28. juli 2007 #5 Skrevet 28. juli 2007 Signerer de over. Husker veldig godt hvordan det føltes. Men jeg gikk vel nesten hele svangerskapet og var redd for å se feit ut, ikke gravid. Bare tull for jeg var meget gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå