Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at det blir samme lekse her som i går kveld. Orker ikke ligge nede da jeg får så vondt i ryggen, slik murring som som holder seg nokså konstant. Har også kynnere ca hvert 10 min. Sitter oppe nå i håp om at ting skal ta seg opp slik at det skjer noe mer. I går holdt det på nesten hele natten og formiddagen, med en liten pause i ettemiddag. Men det er sterkere i kveld, så for hvertfall håpe på at det hvertfall er en effektiv modningsprosess som holder på.

Har forresten 7 dager til ul termin og 3 dager til menstermin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende :-) Får håpe at dette utvikler seg til noe mere i løpet av natten.

Jeg for min del får bare ikke sove. Klarer ikke å ligge på ryggen pga vena cava syndromet (eller hva det heter), og jeg har sterke kynnere til stadighet. Dessuten så skal lillemann alltid være ekstra gira når jeg skal legge meg, og det er jo bare på sidene jeg kan ligge, og det finner han seg tydeligvis ikke i ;-)

Er ikke bare bare!

Masse lykke til, og vi får krysse fingre og tær for at denne natten kanskje skal gjøre det store utslaget for deg :-)

Skrevet

Takk :) kan jo håpe det skjer noe, kjenner at nervene begynner å stå i spenn.. Gleder meg selvfølgelig til å hilse på tulla, men ang fødselen vet jeg jo ikke helt hva som kommer..men går nok fint:)

Når har du termin methiril?

Skrevet

Da er vi to :-) Jeg gleder meg veldig til å møte minstemann, men jeg aner heller ikke hva jeg har i vente, hva angår fødsel. Men tenk så herlig. 9 mnd`er med venting, også i siste innspurt, så skal vi pines litt ekstra, men jøjemeg for en gevinst vi sitter igjen med!! Dette kommer du til å klare kjempe fint :-)

Jeg har ikke termin før 25 September, så jeg har enda en laang vei igjen.

Skrevet

Å ja gleder meg til å bli mamma :)

25 sept, ja litt tid har du enda på deg, men det går kjempefort :)

Får bare håpe at du får sove litt i mellomtiden :)

Skrevet

Det ryktes at den siste tiden går gryelig sakte, men jeg velger å tro det motsatte ;-) Det kan ikke gå mye saktere enn det har gått til nå.

Men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg har vært sykemeldt siden begynnelsen av januar, og hatt sengeleie i mesteparten av graviditeten. Tiden går fort litt tregt når man bare kan sitte inne.

Begynner å bli vant til lite søvn nå, ihvertfall sammenhengende søvn. Fordelen med å gå hjemme er at man kan legge seg ned og slappe av når man føler at man trenger det :-)

Men jeg tror nesten at jeg skal ta meg en varm dusj, og legge meg tilrette i sengen, og fortsette med den spennende Stephen King boken jeg begynte på nylig, nesten så man ikke klarer å legge den i fra seg :-)

Du må ha en fortsatt god natt, og masse lykke til med forberedelsene til fødsel :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...