Gå til innhold

Er det SÅNN baby spark kjennes ut som? :-O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er idag 18(+5) uker på vei, og de siste 2-3 dagene har jeg kjent veldig små forsiktige ''dunk'' i magen. Noen ganger litt nede, noen ganger litt til siden, noen ganger rett ved navelen, og helst når jeg sitter eller ligger helt stille da.

Dette varer i noen minutter, og skjer nok 2-3 ganger om dagen. Er DETTE spark? Er det virkelig babyen jeg kjenner? :-D

Dette er min første graviditet, så trodde ikke at jeg kom til å kjenne babyen så tidlig. Og ikke har jeg no' mage nesten heller. Så er det virkelig babyen tror dere? Eller burde jeg bekymre meg nå? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan GODT være det er babyen du kjente:) Kjente det samme selv for et par uker siden og nå kjenner jeg liv hver dag:)

Skrevet

du er jo nesten 19 uker på vei så jeg tror absolutt det er babyen=)

Skrevet

Yaaaay! :-D

Da er det nok babyen ja, jeg stoler på dere jeg! :P Uff, nå ble jeg glad. :D

Skrevet

Det er en HERLIG følelse:)

Skrevet

vent til den sparker så hardt at hele magen beveger seg;) hihi

Kjente det også rundt uke 18, så er ikke umulig det var den lille!

Skrevet

Åh gleder meg sånn til å kjenne den der inne. Heldiggriser. Jeg er i uke 15 nå, så håper på noen fjærlette bevegelser eller små dunk om noen uker bare:-D *vente vente* Dte må være en merkelig og herlig følelse.

Skrevet

det var nok babyen ja=) hihi, det er en ekstremt merkelig følelse...kjente det først i uke 15 jeg, og nå sparker babyen sånn at magen bytter side og greier...sparker til pappaen sin i kjaken og har stort sett hilst på hele slekta=) kjempe morro, og man merker de blir sterkere for hver dag som går.... er 25+1 nå...=) Gratulere=)

Skrevet

Takk takk! :)

Ja, det er absolutt en herlig og meget spesiell følelse! Går rundt i gledesrus om dagen jeg! :D Søte små spark er det vettu! :)

Har ultralyd på onsdag, skal holde dere oppdatert! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...