Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Er idag 18(+5) uker på vei, og de siste 2-3 dagene har jeg kjent veldig små forsiktige ''dunk'' i magen. Noen ganger litt nede, noen ganger litt til siden, noen ganger rett ved navelen, og helst når jeg sitter eller ligger helt stille da. Dette varer i noen minutter, og skjer nok 2-3 ganger om dagen. Er DETTE spark? Er det virkelig babyen jeg kjenner? :-D Dette er min første graviditet, så trodde ikke at jeg kom til å kjenne babyen så tidlig. Og ikke har jeg no' mage nesten heller. Så er det virkelig babyen tror dere? Eller burde jeg bekymre meg nå? :-/
Teltpluggen Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Det kan GODT være det er babyen du kjente:) Kjente det samme selv for et par uker siden og nå kjenner jeg liv hver dag:)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 du er jo nesten 19 uker på vei så jeg tror absolutt det er babyen=)
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Yaaaay! :-D Da er det nok babyen ja, jeg stoler på dere jeg! Uff, nå ble jeg glad.
*1+1=2 små* Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 vent til den sparker så hardt at hele magen beveger seg;) hihi Kjente det også rundt uke 18, så er ikke umulig det var den lille!
M*A*S*H* Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Åh gleder meg sånn til å kjenne den der inne. Heldiggriser. Jeg er i uke 15 nå, så håper på noen fjærlette bevegelser eller små dunk om noen uker bare:-D *vente vente* Dte må være en merkelig og herlig følelse.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 det var nok babyen ja=) hihi, det er en ekstremt merkelig følelse...kjente det først i uke 15 jeg, og nå sparker babyen sånn at magen bytter side og greier...sparker til pappaen sin i kjaken og har stort sett hilst på hele slekta=) kjempe morro, og man merker de blir sterkere for hver dag som går.... er 25+1 nå...=) Gratulere=)
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2007 #9 Skrevet 28. juli 2007 Takk takk! Ja, det er absolutt en herlig og meget spesiell følelse! Går rundt i gledesrus om dagen jeg! Søte små spark er det vettu! Har ultralyd på onsdag, skal holde dere oppdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå