blond Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 har dere hatt lette fødsler og strutter av energi siden dere ikke stoppet etter første eller andre?
Gjest ingenbarnimangen Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Mistet så mange som tre barn - det var jo veldig trist.... Er det mange som opplever å miste et barn?
Chiabatta Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Hva? Skjønte ikke det svaret, jeg... Jeg har tre barn, men har langt hopp mellom hver. Ellers hadde jeg nok vært overarbeidet husmor.
blond Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Har jeg sett deg på tv-program med Svartdahl?
Helnøtt med spire:) Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Langt annet enn lette, men jeg har "bare" 2 da. Kan tenke meg at jeg kommer til å slite med fødsels angst neste gang. Med førstemann ble jeg satt på drypp, og i tillegg har jeg altid skikkelig sterke maserier hvergang som går over 3 døgn og er like vonde som rier:( *grøss* Andremann satt fast når hun var halveis ute og pressriene stopte, så der lå jeg da *mimre-auau* Men smerte er fort glemt;) Så ja, prøver på den 3 om et år vi:D
Northernlights Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Nei, ikke akkurat struttet av energi. Men man kommer seg jo sakte meg sikkert etter hver gang likevel.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Hehe, jeg planlegger nr tre om ikke så lenge, og ja, fødslene var greie nok, svangerskapene var helt grusomme og minste hadde kolikk og jeg var alene med to barn akkurat i den perioden så klart...:/ Hvorfor jeg vil ha tre og ikke har lært? Nei, si det, jeg tror jeg har litt dårlig hukommelse og fortrenger hvordan det virkelig var...;-) Jeg vil ha baaaaaaby...*sukk*
Gjest ingenbarnimangen Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Oj - jeg leste 'mistet' tre barn. Aj, I see... MINST er jo noe helt annet :-)
Chiabatta Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Nei, jeg har overhodet ikke vært på programmet hos Svartdal - hvis det var MEG du mente.
Solitude Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 Hehe, nei si det... En glemmer jo svangerskaps plagene litt lett kansje, selvom man hadde bekkenløsning med gangvansker og gik rundt på krykker som en idiot i noen mnd. Hadde ingen positiv opplevelese av min første fødseln, men det meste var fortrengt når jeg ble gravid 4 år senere Og tredjemann var ikke akkurat planlagt så... Men er glad for å ha kommet meg igjennom disse årene, nå begynner det å bli mer kos og ikke fullt så mye jobbing... Tenker på alle de søvnløse nettene
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 28. juli 2007 #12 Skrevet 28. juli 2007 Første kom ved ks. Heldigvis kom neste vaginalt:0) Ikke sånn veldig lett fødsel, men grei nok. Varte rundt 18 timer. Neste fødsel varte ca.9 timer. Denne gikk jo også greit, men opplevdes "kraftigere". Ungen var 4,2 kg, over 1 kg større enn de to første :/ Men sånn i hverdagen føler jeg at jeg har masse energi, ja. Kan jo være trøtt og sånn, men prøver å holde meg litt i aktivitet, helst ved å gå tur i skog og mark; gjerne etter at ungene er i seng;0) Har full jobb, har hatt det siden studiene var ferdige i 99, men etterutdanner meg stadig. Skal begynne på mer skole nå til høsten, kombinert med jobb. Mange kommenterer at jeg må ha masse energi, men jeg selv føler meg ikke som et overmenneske. Men føler meg heldig som har en god helse, og ikke minst en veldig positiv holdning til det meste! Ser lyst på livet, det hjelper på.
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 28. juli 2007 #13 Skrevet 28. juli 2007 Jeg har tre, og nå er det slutt på babyproduksjonen:) Jeg har hatt utrolig lette og kjappe fødsler, men struttet av energi vet jeg ikke om jeg har gjort. Det gjør jeg i alle fall ikke nå - det er beintravelt!
*Lissi* Skrevet 28. juli 2007 #14 Skrevet 28. juli 2007 Nja, ikke struttet av energi kanskje, men hatt lette fødsler. De to siste var unnagjort på under to timer, så tok ikke skrekken akkurat:-)
fruktfat Skrevet 28. juli 2007 #15 Skrevet 28. juli 2007 Ikke akkurat struttet av energi :-) Men fødslene var lette hver gang, og det har nok sikkert vært en medvirkende årsak til at det ble fire barn til slutt. Og så er det akkurat som at når en først har fått tre, så kan en vel like godt få fire og... Måtte bytte bil, da, men ellers var det ikke så mye mer strev. Kan anbefales, det er kjekt med mange unger i huset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå