Gå til innhold

Noen andre som skal se hjemmsøkt i natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg "må" liksom se det, men tvier meg hver gang:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke TV...=(

Skrevet

Serie (ikke sånn du må følge med på hver gang) på discovery begynner kl 01.00.

Orh, takler ikke å se det alene og blir så redd at om sambo sovner ligger jeg under dyna å tørr ikke å gå på do hehe, men det har litt med å gjøre at jeg har opplevd uforklarelige ting:S Så jeg har nok ikke godt av å se dt.

Skrevet

Æ like å se skumle ting, men blir skikkeli redd ættepå! E mørkeredd, å e litt redd lofte våres å, ætte å ha sedd førr mange grøssera... men like d likavelm uansett korr redd æ blir ættepå! Då ser æ det der væsne fra The ring som kryp opp brønnen, i trappa her heime osv, hehe.... flink å innbille mæ ting ja... :)

Skrevet

Haha høres ut som meg hehe:)

Skrevet

Godt vi e fleire, får æ sei :) Sjøl om æ ikkje unne andre å være sånn då :P Trur næstn æ må se det sia det går... hehe.... å æ enda e oppe likavell, så koffør ikkje, kain jo bære slå av om æ blir førr redd :)

Skrevet

Hehe, skal du se da alene? *modig du* har gjort det 2 ganger eller off må le, da har mannen ligget ved siden av å snorket og jeg har skrudd av og på hehe.

Skrevet

hehe, Ja, skal se det aleina, om æ tør :P hehe.. e blitt litt modigere med tia, men e enda redd, 10 min igjen!! *gulp* hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...