*snuppa87* Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er nettopp blitt samboer og forlovet og nå har vi lyst på barn! jeg tror kanskje jeg allerede har blitt det selv om alle tester jeg tar er negative! Jeg har små blødninger magesmerter og er fryktelig morgen kvalm! de to siste "periodene" har vært helt utrolig rare om jeg kan kalle de det! kan ha blødninger den ene dagen men neste dag så er det ingenting, magen er "oppblåst" og vond...... Er det noen som kan svare meg som har hatt tilsvarende opplevelse??
Babyklar '78er Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg hadde de samme symtomer som deg, da jeg var gravid sist. Jeg fikk ikke positivt svar før en uke etter at mensen skulle ha startet. Jeg var oppblåst og hadde vondt i magen, mens mensen kom kun som en dag med brun utflod - sånn det kan være dag 1. Så hvem vet?! Kanskje du er gravid? Jeg venter fortsatt på mensen, skulle hatt den 21., men ikke noe skjer. Testen er negativ. Jeg krysser fingrene for oss begge
*snuppa87* Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. juli 2007 hmmm... godt og høre at jeg ikke er den eneste;) hehe... er jo litt frustrerende og gå sånn også da egentlig! vi vil jo så gjerne=) Hvis det fortsetter så lurer jeg på og gå til gynokolog eller fast legen! Er jo så innmari spente både jeg og sambo=) Får håpe det skjer noe for oss begge snart da!! Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå