Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg ble voldtatt på ferie,men må jo si at det egentlig var min egen skyld da,for jeg hadde på meg kortbukse...........
Teltpluggen Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Nei da har du INGENTING å klage over! Og så KORTBUKSE da du... *Merk ironien!!*
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Jeg ble også forsøkt voldtatt en gang.. Var på ferie i Bulgaria.. Drittsekken prøvde å ta meg i ræva.. Men ga seg fort da han merket at jeg ikke var helt stabil i magen for å si det sånn!
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Akkuratt dette var det smakløst å spøke om. En god latter forlenger livet, men dette var faktisk ikke noe moro. Det er en alvorlig forbrytelse som skjer når en kvinne eller en mann blir voldtatt. Ja, menn kan bi voldtatt de også. Og kvinnen får alltid høre, "hadde du miniskjørt og magen bar"? Ja da kan du takke deg selv.... for da bare ber du om det.. Men når en kvinne sier nei, så sier hun nei. Samme hva for klær hun har på seg!!!! Det er ikke bare fysiske skader en kvinne får ved voldtekt, de psykiske er faktisk værre, og de er det ingen som ser.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 du tok altså ikke ironien i innlegget her,nettopp de tingene som du skriver mener jeg også,derfor ironisk innlegg.ingen ber vel om å bli voldtatt om de går med kortbukse eller sprader nesten naken gjennom gatene.................
J@h@ Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Nå ble jeg faktisk litt sjokkert, selv om dette jo er krangleside....... Jeg trodde innlegget var fra noen som hadde blitt voldtatt og trengte å legge dette ut anonymt. Du som kom med dette innlegget, tenker du over hvordan noen som faktisk har opplevd et slikt overgrep tolker det du spøker om her? Ta litt hensyn og respekter at de som faktisk har opplevd dette kan (og vil nok bli) veldig såret. Mange tema man kan slå en liten spøk om, men dette ville jeg holdt meg for god til. Faktisk er jeg så irritert at jeg signerer med nick!
~Simelisa & Marina~ Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 FY FAEN..... E D MULIG Å LÆGG UT ETT SÅNT INNLÆGG, SÅ SYNES Æ JÆVLIG SYND PÅ DÆM SOM GJØR D... dæm har faen ikke mu mellom skuldran å tenk med... må sjøl sei at d herre her va ett vældig usmakelig innlegg... Det e faktisk folk som har blitt voldtatt her og som synes d der e krænkanes og får sjøl ei følels av dårlig samvittighet.... ............TÆNK DA FOR FAEN............
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Jøss...hva hadde skjedd om du hadde gått med bikini mon tro???
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 HALLOOOO??? Så dere ikke ironien i dette innlegget... Blir så irritert over folk som skal klage over andres innlegg.. Så lenge du ikke henger ut andre så bør man vel få lov til å skrive hva FAEN man vil.,. Hvem er DU til å bestemme hva som er rett å legge inn??? bllææææ
minførstebaby Skrevet 29. juli 2007 #10 Skrevet 29. juli 2007 Hehehe det heter da vel ikke kranglesiden for ingenting heller da
Teltpluggen Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 Jeg svarte på dette innlegget i god tro på at dette er ment IRONISK, og som et svar mot de som faktisk SIER at det er jentenes feil..
J@h@ Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Jeg ser ironien, det er ikke det...... Men jeg synes temaet er usmaklig å harselere med. Jeg kan se at det også kan være morsomt, men ikke for dem som sliter etter å ha opplevd noe slikt....... Det tror jeg de fleste kan forstå....... Det er snakk om å vise litt empati......... Jeg liker en god spøk selv, men dette synes jeg faktisk var krenkende........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå