Chiabatta Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jobber vi like mye? Er klimaet bedre eller verre? Hva med skilsmissetall? Er kreftgåten løst? Er det hardt for våre etterkommere økonomisk?
Gjest ingenbarnimangen Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er litt redd for at verdenen kanskje ikke er så veldig bra. Mennesker blir stadig mer agressive, voldsomme og voldelige... Dannelse er jo noen snart ikke lengre har. Barn leker ikke så godt sammen lengre. Ser man på gutter er det bare dæljing, dytting, småmobbing. Lite konstruktivt.... Og slik vil det fortsette og forverres... Klimaet er jeg usikker på. Jeg tror forurensning er noe vel overdrevet. Jeg har mer tror på at dette er naturens gang. Slik har det vært før, så hvorfor ikke igjen? Tror folk vil slutte å gifte seg. Personlig har jeg ikke tro på livsvarlige forhold - men på den annen side, hvorfor er da kjønnsykdommer oppfunnet? Må jo være for at folk skal begrense seg... Kreftgåten og mange andre medisinske gåter vil være løst. Ikke minst når det gjelder genforskningen, vil drastiske muligheter by seg... Hard økonomisk? Penger vil forsvinne...
LINDA*** Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Det blir kortere vei til Mars, slik at man kan ta fly dit. Der finnes kreftgåtens vann:) (For ikke snakke om månen! Folk har jo tomter der oppe!) *djises* Dessuten tror jeg man lever lenger. For man finner stadig nye medisiner som gjør folk evig-unge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå