mammamamut Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Eldste jenta er medlem av begge disse, men skal nå melde minsten inn i disney og melde eldste jenta ut av en av de andre. Vi er usikre på hvilken. Eldste er 2 år og 2mnd og minsten er 11 mnd. Føler vel kanskje av bokklubbens barn passer mer etter hvert som de blir eldre, men så har jo goboken veldig gøye bøker da. Er også lettere å avbestille bøker en ikke vil ha i bokklubbens barn føler jeg og så kan man kjøpe andre bøker i stedet her. Hva mener dere?
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg ble i alle fall drittlei Go'boken. Var ikke fornøyd med produktene derfra, og heller ikke prisen. Og i alle fall ikke all reklamen de har sendt meg etter vi meldte oss ut. :-( Veldig greit med Bokklubben Barn. Enkelt å administrere, og god tilgang på andre ting enn bare månedens bok.
Chiabatta Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Go boken er ikke noe bra, men bokklubbens barn er bra
mammamamut Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 Ja det er det jeg mener også. Mye enklere å se hva man får neste gang å kan avbestille/bestille annet veldig lett + at de har bøker for ALLE aldre!
mammamamut Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2007 Nei her vil vi ha våre egne, nye bøker!! Har sendt goboken en mail å meldt henne ut av den nå! Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå