Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Så slipper det å bli så mange tåpelige innlegg her?
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Det har vi gjort. Men de ville ikke. Alle forumene var visst teppebombet, så de gadd ikke fjerne alle.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Da får vi alle dytte eldgamle innlegg istedenfor ;o)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Jepp, har begynt å gjøre det nå. Bare tok litt tid før jeg skjønte at det var litt enklere:-)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Det er noen som syns det er rasende festlig å dytte opp et innlegg hvor overskriften avslører hvem som dør i den siste Harry Potter boken. Har forsøkt å dytte opp gamle innlegg for at det skal komme over på neste side. Men de bare dytter det opp igjen, så nå gidder jeg ikke mer. Jeg har selv lest ferdig boken, men syns det er dårlig gjort ovenfor alle som ikke har lest den ennå. Syns bare det er så utrolig lavmål å ødelegge lese gleden for andre på den måten. Vitner jo bare om at noen er ekstremt barnslige og har lite medfølelse med andre. Kort sagt: skikkelige idioter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå