Gå til innhold

F,,,,,,,,,KLARTE Å SLETTE BILDER PÅ PC!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle flytte bilder fra en mappe til en anna, for noen av bildene var like, men så hadde sikkert forskjellige bilder samme navn, og jeg erstattet bildene. Nå er de jeg skulle flytte borte!! Kan jeg gjøre noe for å få de tilbake??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da. Har du sjekket papirkurven?

Skrevet

de ligger ikke der---de ble nok ikke slettet, bare erstattet..buhu!

Skrevet

Lett å være etterpåklok men vil råde deg til å skaffe en ekstern harddisk for sikkerhetskopiering av bilder. Harddisken på min laptop røyk for litt siden og hadde jeg ikke hatt den eksterne hadde jeg mistet alt av bilder.

Det er andre gang på 2 forskjellige pc`r dette har skjedd så lærte etter første gang!!

Gjest ingenbarnimangen
Skrevet

Du får nok ikke de tilbake.

Har du digitale bilder, må du alltid sørge for å ha back-up... Det du gjorde nå, og mange andre småsnublinger, skjer hele tiden... Og hele hard-disken kan kræsje også - det er jo egentlig bare et tidsspørsmål. Du må derfor alltid sørge for å ha backup - og da aller helt på et annet medium...

Skrevet

huff ja, det er det jeg er så fullstendig klar over..skulle til å brenne de på cd, måtte bare ha de i samme mappe først- Var heldigvis ikke så veldig mange da..

Gjest ingenbarnimangen
Skrevet

Jeg føler med deg. Følelsen er direkte vond når sånt skjer. Helt tragisk. Du får huske å bruke skikkelige filnavn heretter også. Alle unike. Tar litt lengre tid, men kan være verdt det...

Skrevet

Mulig jeg husker helt feil nå, men trur det går an å tilbakestille alt på datan slik det var en spesiell dato...?!? Trur gubben gjorde det på en PC her en gang, og da blei jeg grinete pga noe jeg hadde endret etterpå som da var borte. Men aner ikke hvordan man gjør det!

Skrevet

Ja det stemmer.. Det har jeg gjort en gang tidligere, men husker heller ikke hvordan:(

Skrevet

Om du har XP kan du gå på systemgjenoppretting som du finn under "alle programmer", "tilbehør", "systemverktøy".

Da kan du velge dato pc`n skal tilbakestilles.

Dette kan ikke gjøres om du har vista.

Husk på at alt du har "gjort" etter den nye datoen ikke finns!

Lykke til:)

Skrevet

har du søkt etter de? kanskje de havna i en annen mappe

Skrevet

er du på sida med bildene endA??

GÅ PÅ REDIGER OG TRYKK ANGRE SÅ MANGE GANGER DU KAN!!

Skrevet

oi, ble visst stor skrift her gitt :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...