Gå til innhold

Hvordan er det med dere mimrer dere tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

til første gang dere møttes for første gang??

det gjør jeg og min samboer ganske ofte faktisk :)

enten så prater vi om det eller så taster vi på msn :)

nå har vi bare vært sammen siden 23 april 2005 så det er jo ikke mere enn litt over 2 år...men vi synes det er så koselig å se tilbake på vårt første møte på Shell stasjonen på Fokserød ved Sandefjord hihi...

kanskje flere som mimrer tilbake??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Mimret senest litt tidligere i dag! :)

..fikk nok en gang 'lurt ut av ham' hva han tenkte

første gang vi møttes i.. 1998! :o

Tida flyr..! Alltid koselig å mimre over hyggelige ting!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Oi!!! Er jo samme dato her!!!!o.O

Eller...møttes uka før, men blei sammen den helga der i april 05! Koselig å tenke på, men veldig vemodig nå som det er slutt mellom oss!:-(

Skrevet

hehehe.... snakket om det for noen dager siden ;)

Traff hverandre på nettet faktisk! Gode gamle MIRC :D

Traff hverandre der og chattet i et par uker, så møttes vi å dro på kino ;)

Ble sammen i april 2000, så det begynner å bli en stund siden ;)

Skrevet

Riga+hippiesnulla & piratspira

huffda det var jo synd å lese at dere ikke er sammen lengere..

håper du har det bra nå da med ny mann??

Skrevet

c,*) mommy-06 - med sept. baby

heiiiii så koselig å se deg her i natt......:))

vi mimret senest for 15 min siden så jeg tenkte kanskje jeg måtte høre med dere andre jenter om dere også mimrer hihi

vi chatta på blink vi.....fra aug 04 til april 05 da vi møttes :)

Skrevet

11. juni 2005 på Sørumsand ;)

Da vi møttes var jeg forlova med en annen, bodde 60 mil unna og hadde akkurat begynt i ny jobb der jeg bodde... Ikke akkurat god timing...

Tok en råsjans, sa opp jobben, gjorde det slutt men eksen og flyttet nedover hit...

Tok ca 3 uker før vi kalte oss et par... 1. juli flyttet jeg ned hit, 3. juli er vår *ble-sammen-dato*, flyttet sammen 1. august (jeg flyttet inn i egen leilighet, han bodde hjemme så han var som regel hos meg uansett... =P) Når jeg ser tilbake er det et mirakel at det gikk så bra som det gikk...

Har nå straks bodd sammen i 2 år, har verdens beste pusekatt og venter nr. 1 i oktober ;)

For meg var det å flytte hit et stort steg, så jeg tenker en del på det, og vi snakker mye om den første tida vi hadde, og hvordan vi har utviklet oss.. :)

Skrevet

joda mimring.

eg var full, og 16 år. han hadde øl og røyk, så rota me litt, resten av kvelden holdt han håret mitt mens eg spydde :P

hygelig mimring

Skrevet

loren og OddBob

ja da har jo dere mye å mimre om siden det har skjedd så mye på kort tid.....noen ganger må man bare ta en råsjans og du gjorde tydligvis det rette...:)

vi ble sammen i april og ble gravid midten av juli og sambo flytta inn hos meg slutten av juli..han flytta 25 mil til meg, og 2 aug testa jeg positiv..så her gikk det unna

har aldri hatt det så bra med noen som jeg har med han..til sommer skal vi gifte oss, men før det skal vi få ei tulle i nov og så dåp i mars og gifte oss i juni......:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ingen ny mann her, nei, men har det bra som singel!:-)

Har bra samarbeid med eksen da...må jo det siden vi fremdeles bor sammen!:P

Skrevet

M@sander m/jente i magen

Blink her også=)

Hehe!

Skrevet

Jepp... møtet til meg og sambo var faktisk på jobben, og det er ikke lenge siden heller... to måneder før Anniken ble laget.

Møtte han på jobb, han var det nydeligste jeg hadde sett.

Var samboer med en syk syk fyr den gang, men jeg var ikke sterk nok til å gå fra han da. Møtte sambo tirsdag, på fredagen var det fest med jobben.Sa til daværende sambo at jeg skulle til min mor (ellers hadde jeg ikke fått lov til å gå). Dro på festen, drakk meg mer enn brisen for første gang på to år, og endte opp med å rote med (+++) nåværende sambo. Dagen etter reiste jeg hjem, gjorde det slutt og flyttet ut. Nåværende sambo kom ofte på besøk og etter kort tid var vi sammen. Jeg ble uplanlagt gravid, valgte å beholde, han flyttet inn, vi kjøpte stasjonsvogn, kjøpte leilighet og nå er det 6 uker til termin =)

Skrevet

Jeg lå nyoperert hjemme å kjeda meg... er litt over 7 år siden. Og dengang så hadde netcom sånn date sak... sendte en sms med ordet date, så fikk du en sms fra en gutt:-)) tihi..

Jeg hadde vært singel et halvår, og akkuratt kommet meg i jobb og kosa meg som singel. Hadde også nylig vært på guide skole, så jeg var ikke ute etter noen ting.

Vi prata da mye og utveksla telefonnummer.. siden jeg var sykmeldt og ikke fikk gjøre store sprell, så ble det mye tasting og ringing. Etter en mnds tid, så fikk jeg følelser for denne gutten jeg aldri hadde møtt. Han var jo så snill og god... og vi hadde så god tone og vi snakket om alt... Så plutselig så sa vi til verandre at vi elsket hverandre, selv da uten å ha møtt hverandre... og satte opp en dato for å treffes.

Jeg hadde jo de nervene.. måtte innom jobben en tur å roe ned litt:-)) Jobbet da på strømmen storsenter i butikk... og hadde den dagen fri. Og vi skulle da møtes på strømmen:-))) Da jeg kom på avtale stedet, og så han... jeg kjente at hjertet mitt hoppa flere meter. Og han ble med meg hjem, og siden da, så har vi vært sammen:-)))) Vært sammen i 7 år og snart samboere i 7 år:-)) Og nå håper jeg det blir et lite barn snart også.... for vi har stasjonsvogna, leilighet og hund:-))

Skrevet

*doffine*

for en fantastisk hærlig historie :)

her møtte jeg samboern mens han var sammen med ei venninne av meg. ikke særlig særiøst så det ble fort slutt mellom de 2. så var jeg så heldig å få han da =) er vel litt mer i den historien, men forkorter det til det=P

Skrevet

senest i går... hyggelig det=) her var det kameraten til typen min (relativt ny kamerat)...han hadde dame, og vi hadde aldri snakket sammen...så en dag når han satt i kassen på ica,skulle jeg innom og kjøpe meg en brus før jobb, og så at det var han som satt i kassa med en t skjorte der det sto halv pris hele uka..sa i en litt køddete tone: gjelder det deg å eller?? han bare tittet på meg,smilte å sa: skal bare bli singel først jeg så kan du få meg gratis.... skjønte jo da at han hadde det litt sånn som meg, og ei uke etterpå var vi sammen..1 mai 2005=) nå har vi vært sammen i litt over 2 år, bor sammen og venter vår førstefødte i november=) koslig å lese andres historier her inne også=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...