Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere kan sende meg PM for det er så mye energier her inne og da blir det vanskelig å spå her syns jeg, men litt lettere på pm. Jeg kan og treffes på [email protected]

Tar bare et par spørsmål, har dere mangen tar jeg det helst på mail for da trenger jeg litt lenger tid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Wicca

Hva er PM? Har sendt deg en mail, håper du har tid å se på meg.. Når kan jeg i såfall vente svar?

tusen takk dersom du har tid.

Skrevet

Har sendt deg en pm jeg wicca;)

På forhånd takk:)))

Skrevet

dere har fått svar begge to :)

Skrevet

sånn, da har jeg sendt deg en mail :)

Skrevet

Hei (:

Ikke så lenge siden jeg spurte deg, men synes denne spåingen er så spennende.

Ser du det samme som før angående graviditet på meg ? 130979

På forhånd takk (:

Skrevet

glemte jo helt at det var ønske om pm ja. jaja

Skrevet

Heia wicca:o)

Jeg sendte deg en PM for en stund siden... Fikk du den?

Klem:o)

Skrevet

Veronica&Victor<3

Jeg får ikke sendt deg svar så derfor har jeg ventet med deg, jeg har prøvd noen ganger men får beskjed om at det er fult eller at du har sperret meg

Til dere andre:

Jeg har spådd mangen no i kveld men bare de på pm, mailen skal jeg ta så fort jeg får tid, er på farten i morgen så ikke sikkert jeg rekker det da, men kanskje.

Skrevet

hei

jeg sendte deg PM for noen dager siden fikk du den?? ikke fått noe svar.

=)

Skrevet

Skal inn å slett post nå:o) Sorry....

Skrevet

sendte deg en pm. men ikke fått svar.. kanskje den ikk eble sendt alikevel:)

Skrevet

snartbaby130807

Har fått pm ser jeg men har ikke fått tid til å se på den, skal legge noen unger og litt så skal jeg se hvor mye jeg klarer i dag, har en liste men ca 20-25 som venter enda :) Skal nok klare dere allesammen men må ta det over litt tid bare :D

Skrevet

bollefeiten

Beklager så mye jeg har på en eller annen måte klart å hoppe over deg jeg, skal ta deg i løpet av dagen tenker jeg :) men det blir sikkert ikke før sent i kveld eller noe :)

Skrevet

Har du fått pm av meg wicca? :-))

Skrevet

*pippi_langstrømpe_*

ja har fått av deg og du har fått svar, det er så mangen som venter så jeg kan ikke svare deg flere ganger før jeg har kommet gjennom alle som står på vent, da kommer jeg ikke over alle desverre :)

Men bare rop igjen du om noen uker så skal jeg se om jeg kan se på deg igjen da :)

Skrevet

Den er grei-takk skal du ha:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...