mammamammamammamor Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 hvor lenge trur dere eg klarer å holde graviditeten skjult for naboene mine ( som eg er ilag med hver dag ) er i uke 14 nå, eg trur d begynner å ane noe, da magen ser ut som en ballong. er det slemt å ikke si det? eg trur di fleste vet det men. har ikke fått spm enda
Teltpluggen Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Lurer EGENTLIG bare på hvorfor du vil holde det hemmelig SÅ lenge.. Hadde jeg ALDRI klart.. Viljestyrke DE LUXE! Gjetter på... EN uke til.. MAX..
SokkeLaila Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 ..slemt og slemt, fruBlom! 'Tilfeldighetene' skulle ha det til at jeg ikke sa noe til venninnene mine før jeg var 22 uker på vei selv! Hadde ikke vært noe problem å unngå sannheten ganske mye lenger dersom det var det som var planen.. Si det når du er klar for det, du! Kos deg med voksende mage!
pandabjørn Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 jeg hadde aldri klart å vente så lenge som 14 uker til å si det til mine naboer ! og du som sa det til venninner i uke 22,skjønner ikke at du klarte å vente så lenge jeg du kan umulig ha sett de hver uke? hvis du først sa det i uke 22......eller hadde du ikke mage i det hele tatt...
SokkeLaila Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Rett på 2 av 2, M@sander; ..jeg har hatt -og har- en ganske liten gravidemage, men i uke 22 begynte det å komme en liiiten kul..! ..og jeg ser jentene hver 3-4 uke, så kunne sagt det tidligere.. Men det ble nå sånn det ble, da..! Da slipper iallefall ventetiden å bli så lang for filletantene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå