Gjest ingenbarnimangen Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Huff - kjøpte nye støvler til poden i dag. Viking. Tenkte det var et seriøst merke, men de stinker jo så fælt! Lukter jo ikke akkurat sunt... Liker ikke det der altså... Poden får jo den lukta rett i nesa hele tiden når han er ute og leker når det er vått. Kan det være bra da???
Gjest ingenbarnimangen Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Burde jeg levere dem tilbake og kjøpe noen andre istedet?
Gjest ingenbarnimangen Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Noen andre som har kjøpt slike støvler til barna?
Septemberstjerna og Martine Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har også nettopp kjøpt Viking støvler til vesla. (Type Butterfly) Men kan ikke si at det stinker... Det lukter den vanlige gummilukta liksom, men den gir seg jo etterhvert. MEN, vi kjøpte et leketeppe (på gulvet), og det stinker! Har vasket det i maskinen, og det lukter virkelig ille når jeg tar på det! Det havner på verandaen, orker ikke ha det inne. Kanskje det er en spesiell type gummi som gir sånn stank?
Gjest ingenbarnimangen Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Mener det stod NATURGUMMI på - Flott, tenkte jeg, for gummistøvler har jo ofte en spesiell lukt. Tenkte det var sunnere å puste inn 'naturgummi' enn noe annet kunstig, men du verden altså... For en stank. Kan umulig være bra... Jeg har de blå, som er hvite i tuppen, hvit såle, litt hvit på hælen.
Beama Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Jeg har sånne røde til snuppa.. kan ikke si att de lukter annet en vanlig gummi...
Septemberstjerna og Martine Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Du kan jo ta de med tilbake til butikken, be de lukte på støvlene, og høre hva de mener... Viking har jo mange forskjellige modeller, kanskje en annen type lukter mindre? (Snuppas er hvite på tuppen, men rosa på resten. Med sommerfugler på)
Gjest ingenbarnimangen Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Går det litt over etterhvert, tror du? De jeg har lukter virkelig intenst altså. Har jeg ungen på armet, biter lukta i nesa. Og sitter vi i bilen, og han med støvler på, får jeg bare lyst til å ta dem av og hive dem baki... Ille, med andre ord.... Men det er kanskje fordi de er helt nye?
Beama Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 Våre ble kjøpt for en uke siden og har aldri luktet så intenst som du sier.... og jeg har virkelig en super luktesans for tiden.. hehe.. kanskje du bør gå tilbake til butikken og sjekke om de andre lukter sånn.. kanskje det er noe gale med de du har fått?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå