juni-august-mai gull:):):) Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 har begynt å klø...spesielt på å rundt overarmene...litt på hendene å hoftene å låra....værste jeg vet.har fått noe rart utslett på armen,men vet ikke hva det er.skal til legen på tirsdag ta det opp da.er det noen andre som har det samme?? evnt hva smører dere med??
Coolbela Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Legen min tok noen blodprøver:- ASAT OG ALAT. Tro det har noe med leveren å gjøre...vet ikke svaret ennå
Tpop Skrevet 28. juli 2007 #3 Skrevet 28. juli 2007 Jeg får sånne stikkninger i huden akkurat som en mygg eller knott som biter også klør det. Det er ingen spesielle steder, men det kommer overalt. Begynte i natt, og fikk nesten ikke sovet noe så er rimelig utslitt nå. Og da jeg sovna hadde jeg skikkelig realistiske mareritt til mannen min sin store fortvilelse, for det er om at han er utro og ikke vil ha meg mer og jeg bæljar og grin i to timer etter på,hehe. Så våkner jeg da av at jeg klør,jævla natt mildt sagt.
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 28. juli 2007 #4 Skrevet 28. juli 2007 Vr14: Jeg kom over en artikkel for noen uker siden hvor det stod at hvis man får kraftig kløe i svangerskapet, spesielt på hender og føtter bør man dra til sykehuset med en gang å få tatt en blodprøve av leverenverdien. Hvis dette får utviklet seg kan det visstnok være farlig for dere begge....
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2007 hmmm off likte ikke dette...føler jeg klarer meg greit at det ikke er ekstremt,men kansje mye nåkk til jeg burde tatt den prøven....
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. juli 2007 jeg ringte til føden og jordmor snakkest med en lege som sa at jeg skulle komme imårå og ta blodprøve og sjekke leververdien.men jeg kunne bare slappe av for det var ikke farligt nå på et tidlig stadium:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå