Chiabatta Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Trenger en som gjør vippene lengre, tykkere, ikke klumper, sitter lenge, ikke sverter av og som ikke koster så mye. Hva kjøper jeg?
Monajenten Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg sverger til Volumissime av.....L'Orèal tror jeg.. Den er fantastisk! (lurer på om den heter Voluminous nå forresten, men det er uansett den beste mascaraen jeg har prøvd, og jeg kjøper den om og om igjen, har gjort det i flere år.)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Følte at denne måtte jeg svare på, for jeg er helt avhengig av en genial mascara som gir superlange, fine vipper uten å lage klumper.Tror jeg har prøvd det meste av merker som er å oppdrive på parfymeri, men sverger til Lancome Hypnose. Har brukt den et års tid. Men for ca 4 mnd siden ble jeg tipset om den nyeste utgaven til Chanelle med gummibørste (ikke vannfast) og jeg strides litt om hvem som er best, så nå har jeg begge, hehe:)
lille je Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Max Factor Masterpiece. Den svarte, ikke den gullfarga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå