Gå til innhold

Mye pose-innlegg her i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og da lurer jeg på følgende: Hvorfor skal jeg betale for en pose med reklame for en butikk? Har aldri skjønt det jeg.....burde jo egentlig få betalt for å gå rundt med den:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de koster 7 øre stykket, leste jeg på forbrukerinspektørene sine sider en gang...... dårlig service at vi ikke får dem gratis

Skrevet

Enig med deg der. Og det er da bare matbutikker som tar betalt for posene?

Skrevet

Signerer den!

Syns også det er merkelig at når man handler matvarer for 5-6-700,- og likevel er nødt til å betale for posene...

Skrevet

og det er kun i matbutikken man må betale for dem.

jeg liker ikke å kjøpe poser, og prøver å klare meg med færrest mulig. mannen min synes jeg er litt teit :-p

men det verste er når de tar betalt for dem UTEN at du har sagt ja til det! :-s

Skrevet

min mormor nektet å betale for posene, ho. fikk dem alltid gratis. gamle gærne dama. alle i butikken elsket ho, og ho la igjen mye penger der. men ikke for poser.

Skrevet

Tror jeg skal boikotte handleposene fra nå av! hehe

Skrevet

Du trenger ikke betale. Du kan ta med handlenett eller sekk..

Skrevet

alltid irritert meg også! meeen jeg har jobbet i kassa på matbutikk, og fy så mye kjeft jeg har fått for det. Og i tillegg ledelsen maser om hvor mye penger vi taper fordi vi ikke var flinke nok til å ta betalt for posene (alle de som sniker seg til gratis poser ved; oi søren jeg glemte pose...). Så jeg klager aldri såklart ;)

I Danmark ¨må man forresten betale for alle posene i alle butikker! Og de er i tillegg mye dyrere! Sist jeg var der, og det er vel 5 år siden nå, kostet de 1,50-2,50 stk... Der er det fordi man skal tenke miljøvennlig sto det plakater om!

Skrevet

rett skal være rett da - jeg velger alltid papirposer dersom det finnes i butikken der jeg handler! og de er dyrere! men 70 øre for en ussel plastpose? usj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...