Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 og da lurer jeg på følgende: Hvorfor skal jeg betale for en pose med reklame for en butikk? Har aldri skjønt det jeg.....burde jo egentlig få betalt for å gå rundt med den:)
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 de koster 7 øre stykket, leste jeg på forbrukerinspektørene sine sider en gang...... dårlig service at vi ikke får dem gratis
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Enig med deg der. Og det er da bare matbutikker som tar betalt for posene?
Monajenten Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Signerer den! Syns også det er merkelig at når man handler matvarer for 5-6-700,- og likevel er nødt til å betale for posene...
mayaya Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 og det er kun i matbutikken man må betale for dem. jeg liker ikke å kjøpe poser, og prøver å klare meg med færrest mulig. mannen min synes jeg er litt teit :-p men det verste er når de tar betalt for dem UTEN at du har sagt ja til det! :-s
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 min mormor nektet å betale for posene, ho. fikk dem alltid gratis. gamle gærne dama. alle i butikken elsket ho, og ho la igjen mye penger der. men ikke for poser.
LINDA*** Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Tror jeg skal boikotte handleposene fra nå av! hehe
blond Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Du trenger ikke betale. Du kan ta med handlenett eller sekk..
SnupsaTupsa Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 alltid irritert meg også! meeen jeg har jobbet i kassa på matbutikk, og fy så mye kjeft jeg har fått for det. Og i tillegg ledelsen maser om hvor mye penger vi taper fordi vi ikke var flinke nok til å ta betalt for posene (alle de som sniker seg til gratis poser ved; oi søren jeg glemte pose...). Så jeg klager aldri såklart I Danmark ¨må man forresten betale for alle posene i alle butikker! Og de er i tillegg mye dyrere! Sist jeg var der, og det er vel 5 år siden nå, kostet de 1,50-2,50 stk... Der er det fordi man skal tenke miljøvennlig sto det plakater om!
mayaya Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 rett skal være rett da - jeg velger alltid papirposer dersom det finnes i butikken der jeg handler! og de er dyrere! men 70 øre for en ussel plastpose? usj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå