isabell Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 jeg drakk hostesaft som er slimløsende. Dette hjelper til med at seden kommer lettere frem. Nå klarte jeg det.. Vi hadde mye sex denne perioden, men jeg var bestemt på å virkelig prøve.... etter å ha prøvd en stund tenket vi at nå skulle det skje... jippi, jeg kjente at jeg var gravid 10 dager før mens,,, kastet opp og ømme bryster, men vi gav oss ikke... det er jo litt tidlig å kjenne noe ??? men nå er jeg gravid og vi gleder oss med det!!!!
Andrebolleiovnen Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Gratulerer så mye! Åsså lurer jeg litt:) Hva het denne hostesaften? Og er den å få tak i uten resept??
isabell Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 ja det var solvipect som er reseptfritt. kostet ca 60 kr på apoteket. startet litt før uken som jeg skulle ha eggløsning to ganger om dagen... det funket på meg......
Lillegull og spiren Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.....GRATULERER SÅÅÅÅÅ MASSE:) SÅ HELDIG DU ER:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå