Gå til innhold

så skuffa over barnefar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble slutt mellom oss for 5 mnd siden,og han har bare blitt vanskligere og vanskligere.at skal gå til punkt og prikke med samvær med dattra våres,virker som han er redd for å ha henne for mye..

ringer neste aldrig og nå som han er på ferie trodde jeg han ville ringe og høre hvordan det gikk,si hei til hu lille,men neida etter 3 dager ringte jeg og da var det bare spørsmål om hva jeg ville for no??!

han sa hei til hu s måtte han legge på for meg kunne han ikke snakke med,for jeg var jo exen hans!!hallo fortsatt moren til ungen han og han vil da vel vite hvordan ting går??han sa det kosta men er vel vært det?arrrg!så skuffa..

og han har ikke ringt igen,jeg har prøvd men tar ikke tlf..koser seg vel for mye til å bry seg om oss..for en dust.

får vondt i hjertet av å tenke på om han fortsetter slik når dattra våres blir eldre..forstår mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres ut som han savner deg i mine ører. kansje han tregner litt tid til og komme over deg??

Gjest marie-s
Skrevet

Og ellers er det bare å si velkommen til klubben, du er ikke den eneste som har det slik, selv er jeg blitt såpass vandt til det at det går ikke lenger inn på meg og om det er noe trøst så ser det ikke ut til å plage sønnen våres noe heller, han er glad i de soom faktisk er rundt han.

Skrevet

savner meg??tror ikke det..han vil jo ikke snakke med meg om han ikke må..bare om jeg har det kjipt og virkelig trenger noen og snakke med..men ikke ellers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...