Gå til innhold

Alle dere som har vært i dyreparken, overnattingstips til neste år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenker å reise neste år vi. Har dere erfaringer å dele om hvor det er fint og greitt å overnatte når man skal til dyreparken? Har to barn. Har inntrykk av at det er vanskelig å få noe billig, bra og ledig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKKE campinghyttene på hamresanden i hvertfall. Billig, men de ser ikke ut. Møkkete, masse som mangler, flekker på dyner og madrasser osv osv.... Vi skal ikke bo der mer! Synd for området er jo veldig fint.

Skrevet

Vi overnattet på dyreparken-hotellet, dyrt, men kan absolutt anbefales

Skrevet

Vi bodde på Rica, Noahs ark. Ikke Billig, men praktisk beliggenhet og relativt barnevennlig.

Vi bestillte 6mnd i forkant for å få rom, og rommene var små og maten som var på hotellets restaurant var ikke noe å skryte av- samt stiv pris.

Men, se bort ifra det så ligger det jo rett utenfor dyreparken, inngangsbilletter er inkl. i hotellprisen, barnevennlige omgivelser samt. aktivitetsrom til barna på hotellet...

Hvis dere vet når dere vil reise neste år så kan det være lurt å booke allerede nå i høst, da alle de gode overnattingstilbudene blir fullbooket raskt..

=)

Skrevet

Jeg ville leid et lite hus i kardemomme by! Det gjorde vi i juni, 2200,- for 1 barn og 4 voksne inkludert billetter til dyreparken. Vi hadde det kjempegøy og gikk rundt i parken og så på dyra etter stengetid, ingen folk bare oss.

Selveste husene var jo bare supersøte og lignet dukkehus, må være drømmeplassen for famillier....

Skrevet

ps..kardemomme by ligger inne i dyreparken så man har ikke lange veien å gå, og man får nøkkel så man kan gå inn og ut av parken hvor mye man vil + man kan jo ta seg en liten siesta i løpet av dagen uten å gå ut av parken hvis barna blir slitne...

Skrevet

På agdeferie.no

De leier ut feriehus/leiligheter og hytter.

Hvis du er ekstra tidlig ute kan du være kjempeheldig å få noe flott og billig.

Skrevet

Hvis dere har bil og vil bo ett stille og rolig sted er Hotell Dølen veldig fint. God mat(store porsjoner) samt familiær service. Det er også det eldste hotellet i fylket. CA 6mil fra kristiansand, men er verdt turen. Skal høre med til historien at svigers driver hotellet;)

Skrevet

Vi bodde på Nordlandia hotell i Grimstad, betalte 990kr natta og vi er veldig misfornøyd.Leiligheten var ikke mye fin og veldig slitt, luktet ikke godt der inne heller.Det skulle være gåavstand til byen noe det absolutt ikke var da vi brukte 35-40min å gå.Ikke til å anbefale..

Skrevet

Vi bodde på Hald pensjonat i Mandal, 320 kr natta'n.. Man kan også leie leilighet der, da er det 430 kr natta'n.. Det er over 100 år gammelt, så noe luksus var det ikke, men veldig koselig plass, og barnevennlig..

45 min til dyreparken..

Skrevet

Tingsaker familiecamping har fine hytter som nylig ble oppusset og utbygd. Det er også er flott langgrunn strand (altså i direkte nærhet til sjøen) like utenfor hyttene. Man kan låne båt der og se litt av skjærgården i Lillesand- veldig mange fine plasser! Ferskvann (=fint badevann) fem min. gangavstand fra hyttene, og fem. min. gange motsatt vei er man i Lillesand sentrum med flere koselige butikker og spisesteder. Har vokst opp i Kristiansand og vært mye i Lillesand i sommerferiene opp igjennom, så jeg har sett litt forskjellig. Dette stedet kan jeg anbefale med god samvittighet. Hvis ikke er det jo lurt å annonsere i fevennen (lokalavisen-www.fvn.no) at dere ønsker å leie noe en stund i forkant av ferien. Mange leier ut hyttene/sjøbodene sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...