Gå til innhold

Dere som har super nova babycall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager deres babycall bakgrunnsstøy når den koples inn? Her er det en durende bakgrunnsstøy, irriterende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.. I grunn ikke... Kanskje den er vell følsom? Har hørt at om du stiller den inn på kanal 5 (svigerinne-som-kan-alt-yeah-right-) så er det visstnok mindre følsomt på lyder..

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn i juni, men fikk ikke brukt den før den måtte sendes til reparasjon :(

Den tok ikke inn lyden av vesla selv om den sto på maks sensitivitet. Kan jo hende det er noe feil med din også, håper ikke min har durende bakgrunnsstøy når jeg får den tilbake...

Ble egentlig kjempeskuffet, for jeg har lest så mye bra om den her...

Skrevet

Han som skal (skulle gjort for tre uker siden) reparere vår (Reflex sendte den til rep.) sa at kanalvalg ikke har noe med følsomhet å gjøre...

Skrevet

Ja vi ble også skuffet. Den er jo veldig dyr og har kommet bra ut i tester. Men er ikke imponert vi i alle fall!

Vi har den på maks sensitivitet. Jeg kan sitte å nynne ved siden av senderen uten at den slår ut på mottakeren.

Jenta vår kan lage mange smålyder uten at den slår ut. Men når den da slår ut så hører vi henne nesten ikke, hører bare den teite dure-lyden!

Skrevet

Dytter...

Skrevet

Den har bedre overføring hvis enhetene står i laderene, spesielt enheten som står hos barnet.

Jeg merker stoooor forskjell med og uten lader. Den er laget for å kunne stå i laderen uten at batteriet tar skade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...