Gå til innhold

Bringebærblader - IGJEN, ja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos en helsekostbutikk i går for å kjøpe, men dama der sa at det måtte jeg ikke ta før siste uka før termin, da det fremkaller rier. Jeg henviste til det jeg har fått med meg her på BIM av informasjon om dette, og sa at slik jeg hadde forstått skal kapslene eller teen bidra til styrking av livmor osv. Så nå lurer jeg på hvem en skal stole på når det kommer til dette? Har noen av dere blitt oppfordret av jordmoren eller legen deres til å starte med disse, eller gjennom kjente eller andre? Vet dere om det finnes noe dokumentasjon på bruken og effekten? Hadde liksom litt tro på disse BBB jeg da, men må jo si jeg lurer litt nå... Jeg har fire uker igjen til termin. Har forstått det som at mange blir oppfordret til å begynne før dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med de i uke 34, og sitter her med baby i magen ennå.. (uke 39 nå)

De setter ikke i gang fødsel de kapslene, men man kan få ganske sterke/vonde kynnere av de.

Ble anbefalt på helsekosten å begynne med de i uke 34 iallfall.

Skrevet

Jeg begynte med de i uke 35 ( er nå 39+4), fikk litt sterke kynnere i begynnelsen av de, men ikke noe mer... Har snakket med jordmor om det og hun brukte det selv da hun var gravid...

Skrevet

Hva heter de kapslene du tar da? Tror jeg må høre litt mer med en annen helsekostbutikk jeg altså.

Skrevet

Husker ikke hva de heter nå (er tom for øyeblikket og har kastet boksen), men kjøpte de på vanlig helsekost.. eneste jeg husker er at de var fra midelfart...

Skrevet

jordmora mi sa fra uke 36 kunne vi begynne å ta disse.....

Skrevet

Jormora mi anbefalte det....

Og når eg var på jornal skriving på sjukehuset så nevnte eg at eg tok bbb kapsler og då sa ho som skreiv meg inn: å det er jo bra...

Skrevet

Begynte med kapsler i uke 32 og har ikke født enda...er 39+1. Tok de under forrige svangerskap også, og hadde en kjempe fin fødsel. Denne gangen har jeg merket mer til kynnere da, men har som sagt enda ikke født.

Skrevet

på denne linken som litla la ut , står det at man skal ta de de siste 3 månedene før fødselen..dvs vel fra uke? 29?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...