Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Jeg gruer meg sikkelig til hun skal begynne i barnehage om ca to mnd. Får vondt i magen når jeg tenker på det. Hadde jeg kunnet ville jeg vært hjemme iallefall i et halvt år til. Men har nok desverre ikke råd. Nettopp kjøpt nytt hus og trenger all inntekten vi kan få.¨ Det værste av alt er at jeg er førskolelærer og jobber som pedagogisk leder.Før jeg fikk barn selv hadde jeg ingen motforestillinger om å sende barn i barnehagen i denne alderen. Hatt mang en diskusjon om dette med familie og venner. Lurer litt på om hovedgrunnen til at jeg ikke vil sende henne i barnehage enno er at jeg kommer til å savne henne så mye. Ikke det at jeg ikke tror barnehage er bra for henne
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Pussig du skulle skrive dette akkurat nå. Var nettopp inne og ammet lille-snuppa som skal begynne i bhg om en uke (11 mnd). Tror du ikke jeg begynte grine der jeg lå fordi jeg synes det er så trist at hun skal begynne i bhg så tidlig. Men jeg må ha henne i bhg, har ikke økonomi til å være hjemme et helt år til... Tror min grunn er litt det samme som din, eldstejenta mi går i samme bhg, og de er veldig flinke der, så der jo ike det da. Ville bare hatt henne hjemme i min trygge favn litt lenger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå