Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Overnatta i skogen for tre dager siden, i dag oppaget jeg ett flottbitt. Jeg sliter den ut med en pinsett, før det har jeg penslet litt med sprit over... Det skulle jeg visst ikke gjort, har jeg lest nå.... litt sent.. :-/ Har en skikkelig rød klump der den satt. Jeg bør vel kanksje ringe legevakta i morra? Noen som har litt erfaring med dette svineriet?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Har dessverre ingen erfaring. Men jeg hadde ringt legevakten med en gang. Tror de har døgnåpent.
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 se det an. blir det en ring rundt bittet, må du til lege med en gang. pass på at du har fått bort hele kreket.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Mener "har ingen erfaring". Lykke til. Det går sikkert bra.
blond Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Ring legevakta, du. Typisk tegn på infeksjon er visstnok en ring på størrelse med en femkroning.
Dailis Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Det kommer en ring rundt på størrelse med en 5 kroning etter 10-14 dager. En rå ød hoven klump kommer alltid pga selve bittet. Jeg pleier å få det, men har ikke fått noen ring. Her jeg bor er det mye flott desverre, så det kommer ofte etter skogsturer. Så slapp av, kommer det ingen ring kan du ta det med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå