Gå til innhold

dere som bruker step-maskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe i veien for å bruke den hver dag? trenger musklene pause? og er det noe man kan gjøre feil? da tenker jeg på rytmen, at man ikke tråkker riktig på et vis. har hørt noen som sier at step ikke hjelper, mens andre veskelagende bergensere skryter veldig. (litt smør på flesk der, med de skrytende bergenserne, men så er det jo smør og flesk som er problemet mitt, da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KREMT!

Hinter du til meg eller???????????? :-p

Den funker som faen, og det er HELT sant:-D

Meeeen det holder med annenhver dag, bør nok få hvile bittelitt innimellom:-/

*ser for meg Pysa som tråkker og tråkker 24/7*

Skrevet

deg? hvorfor tror du det?

Skrevet

Ops jeg var visst litt for skrytende og selvopptatt visst.

Skrevet

ikke din feil, du er jo fra bergen.

Skrevet

Ja eg får skylde på det.

Skrevet

hvor fort vil jeg merke forskjell, tror du? hvis jeg bruker den annenhver dag? og hvor lenge trener du om gangen? søkte på step her, og da har du jo svart på alle innlegg. :-)

og kan jeg trene rumpa mi med andre øvelser de nadre dagene, eller må den ha helt fri?

Skrevet

Hvis du varierer treningen, så kan du nok trene litt hver dag.

Jeg merket forskjell etter en uke, og det kjennes skikkelig godt allerede etter én gang. Du merker faktisk at du blir trent. Ganske deilig:)

Skrevet

høres bra ut. stakkars rumpa mi. sorry at jeg var slem mot deg.

*angrer*

Skrevet

Step er veldig bra trening, bare pass på å ha bra tempo, sånn at du kjenner at du blir andpusten og øker pulsen, da trener du kondisen og forbrenner masse kalorier! Hvis du kan stille inn motstand på steppen, så kan du variere med noen økter med tung motstand, på så vis får du en liten styrkeøkt på beina dine.....

Skrevet

Apållådsji æksæptæd!!! ;)

Signerer hun under her, det er virkelig en skikkelig bra treningsmetode. Og det er deilig å bli skikkelig svett i blant, og ta seg en lang dusj med god samvittighet etter endt treningsøkt:)

Skrevet

det er bra

men det er vel lov å mobbe litt for r'ene fremdeles?

hvor lenge må man holde på?

nå er jeg halvdød etter en halvtime, da har jeg på det tyngste og spurter innimellom

Skrevet

Du kan jo begynne med nettopp det. Er jo en bra begynnelse det.

Etterhvert kommer du til å få bedre kondis, og også øke i både tempo og hvor lenge du orker å holder på.

Litt mobbing får du vel heller få lov til da......;)

Skrevet

nå har jeg spist sjokolade, så nå er jeg snill

:-)

fint i bergen!

Skrevet

Hihihi jepp det er nydelig her;)

SPESIELT med fint vær............;)

(Heia Brann!)

Skrevet

brann er dumt farlig. og så varmt, da!!!

Skrevet

hehe, det var et innlegg her for lenge siden om noen som hadde kjøpt brann-body, brann-skjerf, brann-t-skjorte osv til minsten, og jeg tenkte "hvor kjøper man sånt da? brannstasjon?" kobla ikke helt. ingen fotballfan, for å si det sånn.....

Skrevet

Hehehehehehehehehehehehehehehe Brannstasjonen faktisk, genialt forslag!!! ;)

Skrevet

Hmmmm....Tror jeg ska bli flinkere til å bruke stepperen min jeg;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...