LINDA*** Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hos oss er det 50/50. Med regel om at det er samme hvem som gjør hva, så lenge det blir gjort! Og det funker faktisk. Men må ærlig innrømme at jeg nesten _aldri_ tar ut av oppvaskemaskinen eller rydder opp etter matlaginga. Det er så kjedelige greier;) Derimot vasker jeg som regel klær. Og vasker gulvet. Vi deler på matlaging og handlinga i butikken... Dessuten: samboeren tar seg av ALL bleiebytt på kvelden;) yey (ikke det at det er så mange av de..
Chiabatta Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Her er det jeg som har kontroll. Mannen min gjør en del i huset, men det er jo jeg som ser når det trengs å gjøres og ber ham bidra. Bortsett fra oppvaskmaskinen... den tar han ofte uten at jeg spør.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 JEG bestemmer........ Men når det kommer til praktiske gjøremål, så fordeler vi det ganske bra. :-)
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 min bedre halvdel var skikkelig dårlig, så han bor et annet sted og her bestemmer JEG.
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Meg så klart. Mannen får bare finne seg i det jeg bestemmer. Nei. det er vel ca 90/10. Jeg 90 og han 10 ;o)
Sjefsmegga Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Er vel rimelig likestilt hos oss også. Pappan tar seg av badingen og kveldstellet på snuppa som snart 2 år..."sennepen" minsta (3mnd)produserer kan han styre seg for..men han tar de bleiene også hvis han må..men da skal jeg jaggu være bra opptatt..hehehe... Ellers tar han sin del av både husvask og klesvask...og matlaging...selv om jeg er "kokken" i huset. Det eneste jeg MÅ gjøre selv er å drepe edderkopper...der er han ei stor pyse :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå