Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det flere som har opplevd at barnet har sovet hele natten, for så etter et par mnd begynner å våkne og skal ha mat igjen? Det var så godt, hun sov frem til kl 7 hver dag, for så å spise og deretter sove et par timer igjen. Den siste uken har hun begynt å våkne 2-3 ganger om natta. Hun er 3,5 mnd. Lurer på om jeg begynner å få lite melk, eller hva kan det være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alexander også, vært flink ett par uker å sov hele natta. nå de to siste har han våknet kl 4 og vil ha mat.... får se ann de neste nettene hva som skjer. sovner ved puppen på kvelden så tror han får i seg nok......

si i fra hvis du finner ut av det a!

gode råd trengs her å

Skrevet

Sånn var det med jenta vår også. Hun sov rundt fra hun var 9 uker. Men da hun var ca.3 mnd. våknet hun igjen 1-2 ganger hver natt for å få mat. Nå er hun 4 mnd. Får mat kl.21 og legges etterpå. Sover til 02, da får hun mat igjen. Så får hun mat i 06 tiden og sover videre til 9-10 på formiddagen.

Jeg har tenkt at hun kanskje har begynt å våkne igjen fordi hun kanskje har behov for noe annet enn bare morsmelk, grøt kanskje.

Men av helsesøster på helsestasjonen fikk jeg beskjed om at jeg ikke burde begynne med grøt nå siden jenta vår veier 7,5 kilo og ser ut til å trives sånn ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...