Gå til innhold

Sydenferie 14 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det å reise til syden med en på runt 14 mnd? Altså, får man slappet av, eller blir det mest stress? Tenker han er så aktiv, blir det til at man flyr etter han hele tiden?

Lurer på om det er verdt å bestille sydentur da, eller vente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner nok mer under "reisedebatten" men vi var i syden nå i juli med barn på 5 år og en på 13 1/2 mnd. Vi storkoste oss. Han elsket å sitte i sanden på stranda eller å bade i bassenget. Han likte seg supergodt på lekeplassen, pluss at han sov jo et par timer midt på dagen.

En av oss stod tidlig opp med han og gikk en morgentur så de andre kunne sove litt lengre. Vi gikk da i restauranten og spiste frokost 7.30. Satt der og koste oss en times tid før vi vekte de andre. Så ordnet vi oss i leiligheten alle sammen og hadde felles frokost igjen fra ca 9.30 til 10. Så gikk vi og la oss på plenen mellom bassenget og stranden. Han lekte fint der fram til lunsj stort sett, gjerne med en tur på lekeplassen. Den var superfin med gjerde rundt hele. Så var det lunsj og sovetid for han. Og etter at han hadde sovet fikk han lov å bade litt, enten i bassenget eller på stranden. Han elsket også å få litt snacks på ettermiddagen og sitte i en barnestol å spise og se på de andre som badet og koste seg. Så gikk vi gjerne en tur eller noe...

Om kvelden sov han i vogna når vi gikk til middag i 19.30 tiden.

Så vi storkoste oss med barna på tur :-) Det er mye hva du gjør det til selv.

Skrevet

bare stress du hehehe

Skrevet

Ikke stress - bare digg å være hjemmefra til en forandring. Var i syden med jenta på 16 mnd nå - hun farter rundt med bøtte og spade og storkoser seg - og da koser jeg meg også.

Og når hun sov 2 timer på dagen, lå jeg paddeflat og solte meg :-)

Skrevet

Slappe av kan en gjøre når han hviler- ellers må man gjerne fly etter dem. er du på stranda er det lettere enn ved bassenget. Hadde aldri slappet av ved basseng..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...