Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjent mensmurringer i rygg og mage i over en uke nå.. Har masse avføring flere ganger daglig.. Gutten ligger langt ned i bekkenet... Han er veldig aktiv....+ litt slim på papiret idag..kanskje det er slimproppen som holder på ågå ``??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjent slike murringer i 3 uker nå, kombinert med sterke og vonde kynnere. Har også løs avføring, ofte mange ganger om dagen. Fosteret er festet, og etter noen dager hvor hun har vært rolig er hun nå begynt å bli skikkelig aktiv. Litt slim også, men jeg aner ikke om det er slimproppen.

Ihvertfall er dette tegn på modning, for jeg fikk jordmor til å sjekke og livmorhalsen var veldig myk. Hun ville ikke sjekke åpning, så den vet jeg ikke noe om, men det skjer ihvertfall saker og slips der nede. Hehe.

Men du kan som sagt gå slik i uker før det skjer noe. Men modning er det nok! Jeg har enda 3 uker til termin da, men kan godt føde snart nå ja!

Skrevet

har hatt slik i 2mnd nå...slitsomt ja. =( fikk rier som stoppet når jeg hadde 4cm åpning,så har ganske lust å føde nå ja når jeg hvet det...men har litt over 2 uker igjen til termin enda...så får bare vente å se.

Skrevet

Har hatt mensesmerter og kynnere som sitter i ryggen og bena nå i fire uker - masse slimete utflod i halvannen ukes tid - litt blodspor i det siste døgnet...aktiv baby....to dager over termin - skjer jo aldri noe mer her:o(((( Har gitt opp jeg - hun har visst grodd fast:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...