vårensblomst Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Hei alle sammen. I dag for første gang gikk sønnen min på 3 år en hel dag uten tiss og bæsj i bleien, alt kom på potta! Han er så flink, og jeg er så stolt av han. Det er ikke det at jeg ikke vil skifte bleier, for det gjør jeg gladelig. Men tenk hvilket stort skritt for han og hans uavhengighet!!!! En stor dag i en stolt mammas hverdag :-)
PrinsesseSjefen Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 flink gutt! Minsten på 3 1/2 går nå uten bleier, men må fortsatt minnes mye på å gå på do. Så vi begynte med klistremerke for noen dager siden hver gang hun sier i fra selv at hun må på do. Prøver å la være å minne henne på det stadig, slik at hun kommer på det selv.... Lykke til videre da!
nov/febmamma Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Er det ikke deilig! Her er det også helt slutt!!! Begynte i barnehagen igjen på mandag og jeg var veldig spent på om han ville klare det når det ble så mye som distraherte han. Ikke ett uhell har han hatt! Han er helt tørr på natta også, så når jeg går forbi bleiehylla i butikken nå tenker jeg: Yes, nå skal jeg aldri kjøpe bleier mer!! Heldige vi som har så flinke barn! Gled dere virkelig, dagen kommer før dere aner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå