annie-77 Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Følelsen er bare så utrolig herlig!!! Det snus og sparkes stadig vekk! Og alle småplager glemmer jeg når babyen gir seg til kjenne.Sitter plutselig og smiler for meg selv da :-) Synes litt synd på pappaene ja, som ikke får kjenne dette!
pandabjørn Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 hvilken uke er du i? jeg har kjent liv siden søndag og i dag er jeg 22+0 deilig å kjenne spark hver dag nå fremover...håper pappan kan kjenner noe snart også
annie-77 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 Hei, er akkurat i beg. av uke 21, ei uke i mellom oss da :-) Vet du, har kjent liv siden uke 14, og pappaen kjente det i uke 16, det er jo helt sprøtt! Ved første grav. kjente jeg liv i uke 19, og han vel 6-7 uker etterpå. Moro :-) Er det din første grav.?
pandabjørn Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 jeg venter nr 2 og førstemann var ikke særlig lysten til å sparke så han var mega rolig tror og håper tulla er litt mere sparkete hehe har du termin 9 des du eller?
annie-77 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2007 Stemmer det ja :-) Var god og aktiv tulla her også, og det er hun virkelig enda!! Hjelp--- denne i magen er jo mye mer aktiv, tør ikke tenke på om den blir enda mere aktiv enn henne når den kommer ut....! Er den første din av den mere rolige typen nå også?
pandabjørn Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Ja Sander har vært rolig nesten hele tiden...men nå holder han på å få sin 10 tann og da er han veldig grinete og sutrete men jeg skal ikke klage..... håper tulla blir like rolig når hun kommer ut..men de sier at det blir mottsatt men det gidder jeg ikke å høre på hehe så koselig at du også venter jente da? hvor ofte er du på kontroll? jeg er hos jm 1gang i mnd skal tilbake 20 aug var sist 23 juli...
annie-77 Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. juli 2007 Hei igjen, natta på oss her nå straks. Sender deg en PM, kanskje vi kan mailes litt og sammelikne litt utover i graviditeten? Artig og snakke med noen som er ca like langt på vei :-) Svar om på meldingen om du vil :-)
pandabjørn Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 ja koselig å ha kontakt med noen som er nesten like langt på vei og self så svarer jeg deg på pm når du sender.. skal snart sove her også.. ha en fin natt så snakkes vi nok i morra klem
pandabjørn Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 du har pm og jeg sender deg mail i morra forrmiddag.. god natt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå