Gå til innhold

Mine to siste uker som bekymringsløs starter neste uke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har to uker arbeidstid igjen og så begynner et treårig studentliv! HJELP!!! så nervøs at jeg dør! Er godt voksen med to små barn som krever sitt. Nå har jeg valgt å forlate en sikker, men gørra kjedelig arbeidsplass til en drøm jeg har hatt lenge. En utdannelse innen helse.

Er så nervøs jeg! Noen må si at jeg kommer til å klare det!!!! Fortell meg at det ikke er så vanskelig som jeg tror!!!

hilsen sykepleier om 3 år ---- kanskje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt går hvis man er innstilt på det :-)

Lykke til med studiet :-)

Skrevet

takk takk!!! Min store bekymring er om jeg får inn noen ting i denne aldrende skallen..hehe (33 år). Har ikke den beste hukommelsen fra før så jeg lurer veldig på om det går. Men jeg gleder meg til å ta fatt :)

Kan man lære seg å huske bedre?????????

HI

Skrevet

Hehe - hadde nesten trodd du mente omvendt - at du forlater et bekymringsløst studentliv for å starte å arbeide. Var mer slik jeg opplevde det. Ta det helt med ro, det kommer til å gå kjempefint. Dessuten flott at du følger drømmen din. Jobb strukturert og jamt hele året, så går det helt sikkert bra, er ikke så vanskelig. Lykke til! Og nyt studietiden!

Skrevet

hehe...den jobben jeg har hatt nå i mange år er bekymringsløs. Man går på jobb, gjør jobben i 7,5 time, går hjem igjen og slik forsetter det. Nei, nå begynner alvoret. Og det var kanskje på tide :) Jeg skal være strukturert. Har hatt en 8-16 jobb og skal forsette slik i studietiden. Være på forelesninger og lese utenom i de timene. Og skal sette av 2 timer etter ungenes leggetid til lesing. Det MÅ jo gå bra! Det MÅÅÅÅ..hehe. Men som sagt, bekymrer meg om jeg får noe lærdom og klarer å HUSKE det i den lille blonde hjernen min..hehe.

Hilsen HI som setter pris på svar :-))

Skrevet

Ja, innbiller meg at det er fler teknikker for å trene hukommelsen..bla et spill på Nintendo DS?? KOmmer sikkert opp noe hvis du googler :-)

33 er da ingen alder...svigermor tok vel sjukepleien midt i 30åra hun også..gikk vist helt fint.

Er selv ikke ferdig med skole...gyver snart løs på et eller annet..og kjener jeg meg selv rett så blir det sikkert flere utdanninger ( jeg klarer aldri bestemme meg helt..hehehe)

Skrevet

det går nok veldig bra,men skjønner tankegangen din!Er 28 og begynner på 4 årig utdannelse 20 august og jeg gruer meg.Jeg lurer og på åssen jeg skal huske ting,og få tiing inn ol.Regner med det går seg til når jeg er i gang!Har aldri vært noe skolelys,men nå har jeg valgt selv å gå på skole,håper det hjelper og!

Lykke ti da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...