Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare litt på hva som er "vanlig"; hvor mange, hva slags filmer?

Vi har Mummi, Elias, Blåfjell, Barnas supershow, Teletubbiene, Janosch - og Sound of music (som faktisk er favoritten...). Og dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke mer enn ti, og han ser bare på elias (har alle) og biler.

Skrevet

Hu er 2 år og har 4 stk. Men egentlig så er det bare hjemmefilmet av henne og familien som fenger ordentlig enda. (Skikkelig selvdigger dette!!)

Skrevet

Alt for mange desverre... Har litt kjøpe-dilla han mannen min ser dere... Tror de har ca 70...... Gulp......... De ser ikke film hele dagene altså ;-)

Skrevet

ca.20stk. Her er ogsaa Sound of music favoritten. Datteren min som ble 2 aar i mars synger med paa alle sangene:o)

Ellers liker hun ogsaa aa se paa filmer/bilder av seg selv og familien.

Skrevet

Ingen, interesserer seg ikke for tv enda. Har ikke ro i rumpa...

Skrevet

begynner visst bli en del ser jeg... ca 25-30. Men det betyr ikke at hun ser spesielt mye på tv da ;)

Skrevet

han har ca5stk, ser ikke så ofte på de. men en gang iblant:)

Skrevet

Jenta mi har plutselig begynt å like å se film.. men hun sitter aldri stille å ser en hel film i strekk.. Hun har Mikkes klubbhus, My little pony, Fifi og blomsterbarna, Ole brum, Bambi, Eliasbåten og Care bears. De tre første er favorittene..

Skrevet

Aner ikke, mange!! Kanskje 50?? Det er mange, men vi må jo dekke alle språka barna skla lære...

Skrevet

2 - en enkel og en trippel. Ser ikke barnetv heller, men det er fordi vi har dårlig antenne.

Skrevet

Junior har en god del dvd filmer, eller sier det på en anna måte - vi har mange tegnefilmer.. en vi hadde en del før han kom til.. For jeg samler på alle Disney klassikerne...

Skrevet

Vi har veldig mange filmer. Har mange vhs filmer fra jeg var liten også. Men ikke alt som er sett på enda, for ungene ser ikek så veldig mye på film. Går litt i rykk og napp igrunn.

Det er jo billigere å kjøpe enn å leie, så da går jeg litt amokk når jeg kommer over billige filmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...