Gjest Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 ble slutt mellom meg og barnefar rett etter jul pga han gjorde ingenting hjemme , hjalp ikke til med vesla i det hele tatt men han var alltid flink med å prate med meg, vise meg at han elsket meg merklig nok vi var forlovet men han studerte på den tiden, så ble det slutt, så ikke så lenge etter fant jeg en annen men det ble ikke noe seriøst, men han ble veldig såret da han fikk vite om det og tok det veldig dårlig, jeg forstod jeg savnet ham og han har nå bevist at han har forandret seg. Siden han hadde det så vanskelig med å studere var han veldig dårlig på å hjelpe til hjemme, er enig med ham han klarte å fullføre en knalltøff studie med beste karakter osv. Nå savner jeg ham så, han savner meg vi er med hverandre hver dag, prater med hverandre hele tiden, finner på ting sammen osv er akkurat som en lykkelig familie ,og vi har et intimt forhold men ikke sammen og bor ikke sammen. Han sier han synes det er vanskelig pga jeg fant en annen så fort etter ham, jeg angrer veldig!! Skjønner ikke hva jeg tenkte på.. Han vil være sammen med meg men er såret, og jeg elsker ham så mye det gjør så vondt at jeg ødlagte for oss på den måten. tror dere det er håp for oss ?? :-(
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 gå til megling, har hørt mange som har bestemt seg for å gjøre det slutt, men som finner ut av det med litt hjelp. kan være greit med en tredjepart.
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 okei.. han virker litt skeptisk til det har spurt ham noen ganger før men..
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 menn og kvinner kommuniserer på ulikt vis. hadde han visst at det er et tegn på kjærlighet at han gjør husarbeid, hadde han kanskje gjort noe med det? sånne ting kan meglerne hjelpe dere å få klarhet i. sjalusi kan overvinnes. legg deg flat. ikke gi opp! og lykke til!
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 ja akkurat , jeg følte meg ikke så veldig elsket når vi var sammen men nå etter at vi gjorde det slutt, har vi pratet VELDIG mye om alt, og jeg har fått høre så mange ting jeg aldri visste når vi var sammen, hvor høyt han elsket meg osv, han sier han elsker meg enda da. Han har blitt bedre de siste ukene , vi blir på en måte mer knyttet hver dag .. hvor henvender man seg for sånn terapi ?
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 familievernkontoret. eller ring sentralbordet til kommunen, de vet
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 sukk skulle treffe ham ikveld men gikk ikke så, nå sitter vi her og sms'er hverandre. Gud jeg vil bare tilbake til ham, bo med ham være en liten familie igjen!
Pysa Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 husk at menn er dummere enn oss, - de må ha alt i klartekst. ingen hinting.
Learning to fly Skrevet 28. juli 2007 #11 Skrevet 28. juli 2007 Hei, der var du ja, eller er det deg? Har du nettopp vært i syden med barnet ditt, og før det så fikk du snakket med barnefar og han skulle tenke i gjennom om dere kunne bli ett par igjen? Og han hadde en dame som var bortreist for tiden? Har han gjort det slutt med henne? I allefall så er det fint att dere er så mye sammen, det er jo starten på noe:)
Gjest Skrevet 28. juli 2007 #12 Skrevet 28. juli 2007 nei det er ikke meg, har ikke vært i syden med barnet mitt.. han har heller ikke dame... han har akkurat flyttet til hjembyen min og fått seg jobb, leilighet før det bodde jeg der han bodde så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå