lenej :o) Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2007 mmm...... med 5 isbiter i et longdrink-glass.... mmm.....
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 Tuller du..... Appelsinjuice som blandevann??? Og vodka?? Pjuuhhhuuu.... Nei takk...hehehe ) (btw så er jeg avholds....) ;o)
lenej :o) Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2007 btw - så er det faktisk en reell drink du kan få kjøpt i en bar, så det er ikke så veldig "Pjuuhhhuuu" .........
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Nei ÆSJ!!!! Lag heller en drink med vodka, cranberry juice, sprite og masse isbiter. NAM!
Frk Vims Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Hehe, det var en slager i russetida! Ikke like godt med appelsinjuice til frokost dagen etter men....
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 hehe.... Jo det er pjuuhhhuuu..... Jeg har ikke alltid vært avholds og selv i mine glansdager (i tidlig tjueårene) syntes jeg akkurat den kombinasjonen var GRUSOM ) Appelsinjuice sammen med alle typer sprit egentlig, men særlig ille med vodka.... Så det så....hehe ;o) Jada, vet mange liker det... men ikke jeg )
lenej :o) Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. juli 2007 dess, så er det en fin oppfrisker! har vaska ned hobbyrommet, og skal stable på plass ting i skapet, som eg har strevd med å flytte på, å lite hjalp det at vaskebøtta datt over heeeele gulvet.... så da fortjener jeg en liten en :) å god var den å!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå