mammatil4gull Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 hvert usikkre på om jeg skal hive meg over gresklipperen men ser nå at jeg bare må om sola er med meg i morgen ....
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 Jeg klipper litt her, men vi har stor hage, og jeg har måttet innse at den er litt i meste laget for meg nå. Merker på kroppen at barna har kommet litt vel tett. Dårligere form nå enn med de to første. Men her er plenen nyklippet, så blir det sol i morgen blir det bading på barna og solstol på mor=) Håpe håpe...
pandabjørn Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 sambo klipper gresset her også.....men tar nok noen mnd før han skal gjøre det vi har sådd for 1mnd siden etter vi flytta inn i nytt hus.......
rampejenta - ny spire Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 jeg klippte halvparten i går og så begynte de å stri regne.. så tok vi resten i dag, og rett etterpå ble de skikkelig torden og masse regn.. deilig å slippe å tenke på de no ja...
hamsterpia Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Det har vært min jobb bestandig, men nå har vi fått oss traktorklipper, og den har visst sambo okkupert.... Når han slipper å gå bak og dytte, kan han klippe gress også... heheh! Er nå egentlig bare glad til jeg da! Vi har nesten 3 mål med tomt, så det er MASSE plen å klippe her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå