Pysa Skrevet 27. juli 2007 #1 Skrevet 27. juli 2007 Har en beiler som flyr kamphelikopter i Irak, Afghanistan osv. Men er redd for å bli for glad i ham, kommer jo til å være bekymret alltid. Kan jo ikke be ham om å bli bibliotekar heller.....
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #2 Skrevet 27. juli 2007 skjønner deg, men har du pratet med ham om dette ? kan jo være det er et ganske sikkert yrke han gjør likevel ? :-s vet ikke så mye om det men..
lego Skrevet 27. juli 2007 #3 Skrevet 27. juli 2007 Sambo jobber av og til som dørvakt, jeg synes det er risikofylt nok jeg... Men kan nok ikke sammenlignes med kampflypilot....
Pysa Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2007 vi har ikke kommet så langt, men jeg vil ikke be ham bytte yrke. han er mekaniker pådisse helikoptrene, han er ikke pilot. men likefullt er han jo med når de flyr....
Korse76♥ Skrevet 27. juli 2007 #5 Skrevet 27. juli 2007 Typen jobber med høyspent... Syns det er litt skummelt, men kan jo ikke tenke på det hele tiden har jeg funnet ut. Synd å la en flott kar gå pga yrket. Men skjønner tankegangen din. Du får be han fortelle om jobben og farene så kanskje du får mer kjøtt på beinet til å kunne ta en riktig avjørelse.
3b@rnsmor-30* Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 mannen min er tømrer, og det er jo normalt sett ikke så farlig da.... men han har vært uheldig så mange ganger... fått skikkelig støt da han kutta en heis-kabel som det liksom ikke var strøm i.... fått en dusjvegg knust i handa si, og skjært opp låret med et knust speil.... men jeg går jo ikke rundt og bekymrer meg for han da... men skjønner det veldig godt jeg... litt skumle saker han driver med ja... men du kan jo nesten ikke be han slutte heller da.. men så kommer han sikkert ikke til å være i Afganistan resten av livet.. Og det er jo ikke ute på oppdrag hele tida da. Jobben hans er sikkert i hovedak på en flybase her i Norge...
Blåttkryss Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Hei! Typen min jobbet med desarmering av miner og sprenstoff over og under vann, så vet hvordan du tenker... Men, man kan fort dø på E6 på vei til og fra jobb en hvilken som helst dag også, så kanskje du skal blåse i frykten og la følelsene bestemme? (Nå er han brannmann forresten)
Pysa Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 27. juli 2007 ja, men bildød er litt fjernere på en måte, selv om det er vanligere. hvordan håndterer du frykten? han sier selv at han gjør jobben sin og ikke kan tenke på at det er farlig. men hvordan?
Blåttkryss Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Jeg vendte meg til det jeg altså... Lærte meg å distansere meg og ikke tenke på hva han egentlig gjorde når han var borte.. Det gjør jeg jo forsåvidt fortsatt. Om man setter seg ned og tenker på hva de driver med når de er vekk blir men jo helt hysterisk...
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 27. juli 2007 #11 Skrevet 27. juli 2007 Min er telefornselger for Telenor .... Kan være risikofylt Hehe!! Mange SURE kunder! (jobber der selv og da vel og merke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå